420 Reacties

7 maanden geleden

Hi! Ik ben ook zwanger van de tweede en 22/12 uitgerekend. Ons eerste moppie wordt volgende maand 2 dus die is 2,5 als zijn broertje of zusje komt 🥰

7 maanden geleden

Hoi! Hier een dochter van 11 maanden en nu zwanger van de tweede. Ik heb 10 mei de eerste echo. Ben heel benieuwd, ik heb helemaal geen last van zere borsten, wat normaal een soort van "controle" is dat alles goed gaat, ofzo. En verder ook geen kwaaltjes, moe was ik toch al 🤣. Bij eerdere zwangerschappen had ik verder nergens last van. Ik vergeet nu steeds dat ik zwanger ben, omdat ik niks voel Ik denk dat ik niet eens verbaasd zou zijn als er bij de echo ineens niks te zien is. Zo raar! Maar aan de andere kant zou ik het van de daken willen schreeuwen. We wachten in elk geval de 13-weken echo af voordat we het vertellen.

7 maanden geleden

Ha! Had al een paar keer een positieve dipstick dus wist het wel, maar toch leuk om het zo nog even bevestigd te zien!

7 maanden geleden

Reactie op mamavanr33

hier gelijk verteld aan ouders/schoonouders zussen en 2 vreindinnen. dit vo ...
Ahhhh hoe reageerden ze? Ik wil het ook graag vertellen maar mijn man wil liever wachten tot de echo. Maar ik vind het zo moeilijk op m’n mond te houden haha!!

7 maanden geleden

Ik sluit ook aan :-)! Ik heb al een zoontje van juli ‘22. Nu 6 weekjes zwanger en uitgerekend tussen 13-17 december. 30 april de eerste echo, kan niet wachten! Ik heb nu een weerstand van niks, met vlagen misselijk, wat gekke steken bij bepaalde bewegingen en ik vind m’n man weer stinken, maar verder vergeet ik het vaak. Merk ook wel dat ik er wat minder een ding van wil maken dan bij de eerste als het om vertellen gaat. Wel heel onzeker over of alles wel goed zit. Had ik bij m’n eerste ook, wat resulteerde in 100 pretecho’s😂 Ook dat ga ik nu niet meer doen. Ondanks dat ik er dus geen ding van wil maken, kan ik niet wachten het van de daken te schreeuwen😁

7 maanden geleden

Hmm de innesteling weet ik niet hoor, volgens mij duurt dat maximaal een da ...
Ik heb helaas toch een miskraam gehad dit weekend 💔😢. Wens jullie een gezonde zwangerschap toe en ik hoop snel weer zwanger te mogen zijn

7 maanden geleden

Reactie op SH28

Ik heb helaas toch een miskraam gehad dit weekend 💔😢. Wens jullie een gez ...
Ach nee, wat klote zeg. Heel veel sterkte gewenst😔

7 maanden geleden

Leuk deze groep! Hier ook de 2e opkomst . Mijn zoontje is net 1. Ik zal zo rond 22 december uitgeregend zijn. spannendddddd

7 maanden geleden

Hiiii, mijn eerste kind wordt 18 dec alweer 4 jaar, deze baby zou rond 2/3 dec komen. Ik ga het ouders wel vertellen na de 8 weken echo donderdag maar m'n dochter pas na de volgende echo bij 11/12 weken. Omdat de kans op miskraam na die volgende echo echt klein is. En zie het zelf niet zitten aan een 3 jarige een miskraam uit te gaan leggen😅 Maar dat is voor iedereen anders waar je je goed bij voelt!

7 maanden geleden

Hier ook een tweede op komst! Mijn zoontje is van maart 23. Uitgerekende datum 26 dec? Nog maar even afwachten wat de echo op 10 mei zegt.

6 maanden geleden

Hoe ervaren jullie het zorgen voor je eerste en de zwangerschapskwalen van het eerste trimester? Ik heb een zoontje van bijna 2, met een bak energie! Soms vind ik het echt even aanpoten als ik alleen met hem ben. Hoop dat de moeheid snel voorbij gaat 😅

6 maanden geleden

Hier ook 2e op komst als alles goed blijft gaan. De 1e wordt 1 in juni, dus dan 2 onder 2, zal best pittig zijn. Maar denk dat ze ook veel aan elkaar kunnen hebben! Ik wacht nog een weekje en dan bel ik de verloskundige denk ik.

6 maanden geleden

Reactie op LLMH

Hoe ervaren jullie het zorgen voor je eerste en de zwangerschapskwalen van ...
Hoop ik ook haha! Heb meer rust nodig dan ik kan krijgen merk ik. Gelukkig slaapt mijn dochter vaak wel 2 uurtjes in de middag, en dan kies ik tussen ook even slapen, huishouden of wat anders voor mijzelf. Mijn ervaring was dat het met 9-10 weken beter ging 😊. Meer ervaringen?

6 maanden geleden

Hoi! Wij zijn ook in verwachting van een 2 de kindje! 😍 Ons zoontje is net 3 geworden. Ik heb het meeste last van vermoeidheid momenteel! Ben blij dat mijn zoontje 3 dagen in de week naar de opvang gaat 😅🫣

6 maanden geleden

Reactie op LLMH

Hoe ervaren jullie het zorgen voor je eerste en de zwangerschapskwalen van ...
Hier iets meer tv dan gehoopt 😅 niet de hele dag ofzo, maar op dagen dat ik vrij ben misschien wel 45 min/ 1 uur. Verder gewoon naar bed als hij een dutje doet en samen huishoudelijke taakjes doen of gewoon op z’n kamertje zitten. Die van mij is overigens ook bijna 2 en zit in de ‘vermaak mij’-fase 😅

6 maanden geleden

Yesss ik ook zwanger van de tweede! Mijn dochter is nu (bijna) acht maanden oud 🤍 Vind het ook super spannend maar het lijkt me heerlijk dat er straks zo weinig leeftijd verschil tussen zit en ze lekker samen kunnen opgroeien 🥰

6 maanden geleden

Hoi Allemaal, ik voeg me graag bij jullie! Ik heb gisteren positief getest, ik ben ongeveer 4,5 week nu. Ik heb al een dochter van iets meer dan 1,5 jaar.

6 maanden geleden

Hi! Hier ook zwanger van de tweede nu 6 weken. Heb een dochter van mei 2021 word volgende maand 3. Tot nu toe weinig klachten!

6 maanden geleden

Reactie op mm2511

Hi! Hier ook zwanger van de tweede nu 6 weken. Heb een dochter van mei 202 ...
Uitgerekend 20 dec (vermoeden) 6 mei eerste echo!

6 maanden geleden

Ik meld me ook! Dochter van ruim 1,5 en nu (onverwachts maar super gewenst) een tweede kindje onderweg! Wordt wel echt eind december voor ons. Moet de afspraak voor de echo nog maken. Ben wel een stukje geduldiger merk ik, haha. Weet hoe snel tijd kan gaan als je al een kindje hebt.