5 Reacties

één maand geleden

Ik ben werkzaam in het PO en merk inderdaad ook het zwaar is. Het is thuis echt even gaan liggen om bij te komen en vooral mijn rug / buik te ontlasten. Ik tel de weken af tot mijn verlof 😅

één maand geleden

Jep, zelfs als medewerker in de zorg 🙈😵‍💫 aftellen en het is wat het is….

één maand geleden

Herkenbaar! Hier dan PO. Maar eind van de dag is mijn batterij echt leeg. Ik heb thuis ook nog een peuter van 3 rond lopen. Extra uitrusten zit er niet heel veel in. Maar wat je zegt het vele staan en meer harde buiken. Ik merk het ook erg aan mijn rug en bekken. Eind van de dag waggel ik echt.

één maand geleden

Dacht dat ik de enige was die me zo voelde, waardoor ik bijna ging twijfelen aan mezelf of ik niet overdreef🙈 maar dit wat jij omschrijft is indd ook heel herkenbaar voor mij!! (Ik ben werkzaam in het VO ook). Hierdoor heb ik ook mijn verlof aangevraagd vanaf 34 weken ipv 36 want ik ben er fysiek al helemaal klaar mee en mentaal zit ik ook met mijn hoofd heel ergens anders indd haha😅

één maand geleden

Herkenbaar! Ga met de herfstvakantie met verlof en ben al vanaf moment 1 aan het aftellen. Niet dat ik niet begaan ben met mn klassen en dat ik de lessen niet meer leuk vind, maar het is wel pittig.. nog 5 weekjes ;)