20 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb een korte zwangerschaps legging van myprotein. Goeie stevige stof die niet doorschijnt. Erg tevreden over 👍

3 maanden geleden

Die van Nike & Noppies bevallen mij goed!

3 maanden geleden

Decathlon heeft wel!

3 maanden geleden

Ik heb een korte maternity sportlegging van Nike. Heeft een hoge rekbare band zoals veel zwangerschapsbroeken. Gebruik het zowel voor hardlopen als pilates/yoga. Erg blij mee!

3 maanden geleden

Fan van de korte sportbroek: Nike (M) One en lange sportbroek: Stronger Signature Maternity Legging. Zowel een lange als korte variant gehad van Gymshark maar die kwaliteit is helaas niet voldoende (voor mij)

3 maanden geleden

Vero Moda heeft dit op hun site ook. Dat zal mogelijk wat voordeliger zijn dan Nike? Heb de prijs niet vergeleken

3 maanden geleden

Bedankt allen! Ik heb alles vergeleken en ga eerst Vero Moda proberen. Nike vind ik inderdaad een klasse duurder...

3 maanden geleden

Ik zweer echt bij de korte sportlegging van de Nike One (M) lijn. Ik heb inmiddels de tweede aangeschaft en vind het zeker de €40 waard.

3 maanden geleden

Ik heb een korte zwangerschapslegging van de H&M, ik woon er bijna in! Echt zo fijn! Ik heb de lange versie ook, die vind ik ook geweldig, Inmiddels een tweede van gekocht..

3 maanden geleden

Reactie op EliseXBaby1

Ik zweer echt bij de korte sportlegging van de Nike One (M) lijn. Ik heb in ...
Die wilde ik eigenlijk doen, maar is online uitverkocht in mijn maat (en kleur). Deze lijkt mij ook perfect, maar ook online uitverkocht helaas, en voor mijn smaak iets te duur.. https://www.adidas.nl/pacer-woven-stretch-training-zwangerschapsshort/IQ2633.html?forceSelSize=S

3 maanden geleden

Reactie op dtsanne

Die wilde ik eigenlijk doen, maar is online uitverkocht in mijn maat (en kl ...
Houden jullie rekening met schuurbenen? Hier heb ik zelf snel last van. Mijn een strakke legging minder dan met bijvoorbeeld dit Adidas model 😅

3 maanden geleden

Ik draag de wandelbroek van de decatlon zit heerlijk. En kost maar 20 euro

3 maanden geleden

Reactie op Mem92

Ik heb een korte zwangerschapslegging van de H&M, ik woon er bijna in! ...
Heb je de link? 🥹

3 maanden geleden

Reactie op kirstensuzanne

Heb je de link? 🥹
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1220568001.html

2 maanden geleden

De lange zwangerschapssportbroek van reebok, twee van gekocht bij de eerste en gaan nu al 3 zwangerschappen mee, ook tussentijds gewoon doorgedragen, helemaal fijn zonder blote buik tijdens burpees, etc. Gaan niet peelen of doorschijnen, kost iets meer, maar gaan al 5 jaar mee 👍🏼

2 maanden geleden

Reactie op G-W

Deze heb ik ook en zit heerlijk. Ik draag hem nu ook tijdens mijn werk dus nog fijn 2 bijgekocht haha.

2 maanden geleden

Reactie op G-W

Deze heb ik nu gekocht, na een paar die niet lekker zitten, en deze blijft! Dank ook voor deze tip!

2 maanden geleden

Reactie op G-W

Heb je een linkje?

2 maanden geleden

H&m, shein.. ik bestel alles online. Goed kijken naar de specificaties, daar staat alles duidelijk in en passen perfect voor een prima prijs

2 maanden geleden

Reactie op dtsanne

Die wilde ik eigenlijk doen, maar is online uitverkocht in mijn maat (en kl ...
Ik heb die van Adidas via Zalando gekocht in het blauw. Ik weet niet meer wat ik heb betaald, maar veel minder dan 45€!