20 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb een korte zwangerschaps legging van myprotein. Goeie stevige stof die niet doorschijnt. Erg tevreden over 👍
3 maanden geleden
Fan van de korte sportbroek: Nike (M) One en lange sportbroek: Stronger Signature Maternity Legging.
Zowel een lange als korte variant gehad van Gymshark maar die kwaliteit is helaas niet voldoende (voor mij)
3 maanden geleden
Ik zweer echt bij de korte sportlegging van de Nike One (M) lijn. Ik heb inmiddels de tweede aangeschaft en vind het zeker de €40 waard.
3 maanden geleden
Reactie op EliseXBaby1
Ik zweer echt bij de korte sportlegging van de Nike One (M) lijn. Ik heb in ...
Die wilde ik eigenlijk doen, maar is online uitverkocht in mijn maat (en kleur).
Deze lijkt mij ook perfect, maar ook online uitverkocht helaas, en voor mijn smaak iets te duur..
https://www.adidas.nl/pacer-woven-stretch-training-zwangerschapsshort/IQ2633.html?forceSelSize=S
3 maanden geleden
Reactie op Mem92
Ik heb een korte zwangerschapslegging van de H&M, ik woon er bijna in! ...
Heb je de link? 🥹
2 maanden geleden
De lange zwangerschapssportbroek van reebok, twee van gekocht bij de eerste en gaan nu al 3 zwangerschappen mee, ook tussentijds gewoon doorgedragen, helemaal fijn zonder blote buik tijdens burpees, etc. Gaan niet peelen of doorschijnen, kost iets meer, maar gaan al 5 jaar mee 👍🏼
2 maanden geleden
Reactie op G-W
Ik draag de wandelbroek van de decatlon zit heerlijk. En kost maar 20 euro
Deze heb ik ook en zit heerlijk. Ik draag hem nu ook tijdens mijn werk dus nog fijn 2 bijgekocht haha.
2 maanden geleden
Reactie op G-W
Ik draag de wandelbroek van de decatlon zit heerlijk. En kost maar 20 euro
Heb je een linkje?