22 Reacties

21 dagen geleden

ja vreselijk! kon vanmmorgen ook weer terug omdat ik me portemonnee was vergeten😄

21 dagen geleden

Ik heb mn sleutels al meerdere keren in de deur laten zitten (buiten) van naar binnen gaan. Of in mn auto contact of in mn fiets😂😂 en dan kwam mn vriend thuis van werk met mn sleutel zegt ie je bent hem weer vergeten

21 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik neem zomaar de verkeerde pillen in, ging mijn tandenpoetsen maar uiteindelijk stond ik mijn haren te kammen en ik wilde koffie zetten maar kwam terug met een glas water 🤷🏼‍♀️

21 dagen geleden

I found my people! Ja! Echt constant! Mijn man heeft adhd en benoemt dat ik steeds meer in hem verander 😂 Behalve fysieke dingen vergeten gaat het ook echt niet lekker met mijn taal, ik vergeet de meest normale woorden midden in de zin, en val in herhaling omdat ik me niet meer kan herinneren of ik iets nou wel (hardop) heb gezegd of nog niet.

21 dagen geleden

Haha ja dit! Ik kom vaak niet meer uit mijn woorden, krijg kortsluiting en begin dan maar even opnieuw met de zin. Of ik moet iets uit de oven pakken, pak ovenwanten, maak de kast naast de oven open en leg de ovenwanten daar neer. 'Ik moest toch iets doen🤔'

21 dagen geleden

Ja herkenbaar. Vorige zwangerschap ook Ook na de bevalling een poos gehad. Nu bij de 2e veel sneller last van zwangerschaps dementie. Zo vervelend

21 dagen geleden

Las laatst een artikel dat zwangerschapsdementie soms ook komt door te kort aan choline. Misschien goed om eens na te lezen. Choline is zo belangrijk dat eerst alles naar de baby gaat en dan pas naar jou. Dan kun je last krijgen van vergeetachtigheid en slecht uit woorden komen. Ik eet zelf bewust veel eieren om aan genoeg choline te komen.

21 dagen geleden

Uhg ja .. ik heb er ook last van. Zo reed ik vandaag weer eens op m'n handrem 🫠 koekoek En had ik geen idee meer waar ik voor kwam in de supermarkt

21 dagen geleden

Omega 3 gaan slikken, en in hoge dosis. Ik ben het ook gaan slikken toen ik merkte dat ik meer als normaal vergat.

21 dagen geleden

“Tasks” van Google raad ik aan 👍🏼😂

20 dagen geleden

Ja joh, ik heb het idee dat m'n IQ ook echt met een paar punten gezakt is. En m'n EQ trouwens ook 🤣🤣

20 dagen geleden

Hier ook echt last een zwangerschapsbrein! Heel vaak moet ik toch even extra nadenken over de spelling van sommige woorden. Terwijl ik hier normaal echt nooit over moest nadenken 🤣 En vaak loop ik naar de keuken of naar boven om iets te halen. Zit ik vervolgens 2 minuten later weer in de woonkamer met niks omdat ik vergeten ben wat ik wilde halen. Alles is me ook te veel. Als ik wat moet opzoeken op internet en ik moet bvb ook iemand even appen dan vind ik al dat ik te veel op m'n to do lijstje heb 😅 Ben ook veel sneller geïrriteerd als ik iets te veel geluiden hoor of bvb iemand te veel praat. Ik herken mezelf soms echt niet meer 😅

20 dagen geleden

Echt vreselijk. Ik vind van alles in de koelkast wat zeker niet in de koelkast hoort, het is een wonder dat ik mijn peuter nog nooit ergens vergeten ben 🫠. Laatst was ik mijn afspraak voor bloedprikken vergeten. Nieuwe gemaakt, optijd daar etc, zegt ze je staat er in voor volgende week, niet deze week 🙃

20 dagen geleden

Ik ben zojuist naar het zwembad gegaan en kwam er toen ik daar was achter dat ik gewoon een stap ben vergeten met aankleden namelijk mijn zwembroek.. Heb wel me broek aan getrokken maar ben gewoon een hele laag vergeten🙊 Heb vandeweek de Rijstwafels in de koelkast gezet en kan tegenwoordig makkelijk na 2minuten precies het zelfde vragen aan mijn man

20 dagen geleden

Reactie op SuzanneKW

I found my people! Ja! Echt constant! Mijn man heeft adhd en benoemt dat ik ...
Ohhh ja dit hier ook. M'n vriend heeft ook adhd en normaal gesproken denk ik aan dingen zoals sleutels etc. Hebben nu al 2x voor de deur gestaan zonder sleutels 😐

20 dagen geleden

Reactie op SuzanneKW

I found my people! Ja! Echt constant! Mijn man heeft adhd en benoemt dat ik ...
Ooh dit met taal heb ik ook vooral veel. Kan op hele simpele woorden soms niet komen en hussel woorden door elkaar en maak gekke samenstellingen😅

14 dagen geleden

Heerlijk om herkenning te lezen en idd I found my people hahah. Het lijkt er ook niet beter op te worden🤣 Ik had laatst 2x een boodschappentas gegeven aan de cassiere terwijl ik er duidelijk maar 1 nodig had. En vergeet veel mee te nemen als ik van huis ga! Volgens mij is mijn IQ idd ook gedaald of naar de baby gegaan, ik sta soms ook echt versteld van mijzelf😅

13 dagen geleden

Heel herkenbaar.. ik was altijd Pietje precies en ik lijk nu wel de kantjes eraf te lopen op het werk. Gelukkig kunnen mijn collegas er allemaal hard om lachen omdat zij het vanuit hun zwangerschappen ook herkennen

13 dagen geleden

Jep..... Ook heel fijn als je bij een zorgverzekeraar werkt en je de hele dag verzekerden te woord moet staan 🤣🫣👍🏻

13 dagen geleden

Reactie op Kruumelke

Jep..... Ook heel fijn als je bij een zorgverzekeraar werkt en je de hele d ...
Hahaha, ik kan hier wel om lachen. Ik ben ook verzekeringsadviseur, particuliere markt. In dec draai ik wel zorg mee. Soms heb ik echt een gesprek dat ik niet meer op de woorden kom of we afdwalen en niet meer weet waarvoor ze bellen. Dan leg ik het uit en dan kunnen ze er vaak wel om lachen😂😂