8 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op Marnet2013
Ja helaas heb ik het ook en het is geen pretje
Het heeft een paar dagen nodig ik kreeg ook cetirizine er bij voor de eerste paar dagen en dat heeft mij heel veel geholpen vooral in de nacht. Ik word nu bij elke controle die ik heb bij de gynaecoloog ook vooraf bloedprikken om te kijken wat de waardes doen.
Moet jij dat nu ook?
3 dagen geleden
Reactie op Whateverr
Hoeveel cetirizine neem jij als ik vragen mag? En dat werkte dus niet direc ...
Ik nam 1 tablet per dag en het werkte gelijk bij me en helemaal in combi met de menthol gel. Moet wel zeggen dat ik de menthol gel koud heb staan.
3 dagen geleden
Ik heb het gehad bij m’n vorige zwangerschap vanaf 31 weken! Ben uiteindelijk met 36+1 ingeleid omdat mn waardes 115 waren! Ik heb toen niet gekozen voor medicijnen omdat ze dan niet meer precies de waardes kunnen meten en hoe de baby het doet.. protocol is (als ik me niet vergis) met medicijnen sws in week 37 inleiden! Toen m’n dochter is geboren was de jeuk gelijk verdwenen en zij heeft er gelukkig ook niets aan overgehouden! Ik vond het zelf wel heel spannend die laatste weken en dat medische gedoe elke keer en ook met bevallen! Ik ben nu bijna 31 weken zwanger en hoop dat ik het deze keer niet krijg.. er is wel een grotere kans maar tot nu toe gelukkig nog geen klachten! Bij mij was enige verlichting koud afspoelen en menthol poeder/gel…
Succes en het komt allemaal goed 😘🩷