3 Reacties
één maand geleden
He gets, wat vervelend en angstig! Ik snap het helemaal. Goed dat je maandag de suikertest hebt. Ik hoop op het beste voor je ❣️
één maand geleden
Hi, wat een vervelende situatie! Wat ik mij afvraag is of je een suikertest aangeboden hebt gekregen? Want te veel vruchtwater+grotere buik baby zijn rode vlaggen voor zwangerschapsdiabetis. Ik heb zelf al sinds week 23 het label zwangerschapsdiabetis en hou mij aan een streng dieet. Mij is verteld dat zolang je de suikerpieken kunt managen er geen extra grot risico zijn mits de baby zich normaal ontwikeld. Ik vind het een kwalijke zaak dat er niet beter op je gelet is. Heb je nu natuurlijk niks meer aan maar ik zou als ik jou was jezelf laten doorverwijzen naar het ziekenhuis. Dan krijg je extra hulp en controles! En dan word je begeleid door experts💓
24 dagen geleden
Wat rot om te lezen! Ik heb precies hetzelfde verhaal en ben ook best wel geschrokken, ook boos op de verloskundige want ik heb het nog gevraagd of ik niet getest moest worden.. pas de 3e dame met 31.3 zei dat ze het toch wel een goed idee vond.. en ja hoor.. heb ik het toch. Ook pas donderdag de afspraak staan met de gynaecoloog, dus ik ben benieuwd.