31 Reacties

24 dagen geleden

www.yab-fashion.nl

24 dagen geleden

Ik heb gewoon wat flared broeken gekocht en die wat laten innemen van de lengte! Ik ben 160 en ze zijn altijd te lang. Die rekken lekker mee en kan je na de zwangerschap ook nog aan.

24 dagen geleden

Reactie op Esmeralda🥰

Ik heb gewoon wat flared broeken gekocht en die wat laten innemen van de le ...
Waar heb jij ze gehaald? Kan nergens mooie vinden

24 dagen geleden

Ik heb zo'n flared broek ('losvallend model broek met steekzakken') bij de Guts and Gusto gekocht. Zitten handige zakken in en past de komende tijd zeker nog heel goed over mijn (al best flinke) buik. Vind m echt een aanrader en ziet er leuk uit.

24 dagen geleden

Reactie op cannolifroli

Waar heb jij ze gehaald? Kan nergens mooie vinden
1 bij de primark en 1 bij costes. Verder heb ik wat jurken van de primark die ik nu met 23 weken en ik verwacht echt wel tot eind zomer aan kan! En die zijn ook nog leuk na de zwangerschap. Alles waar zwangerschap voor staat in kleding is over priced🫢

24 dagen geleden

Ik vind eerlijk gezegd de meeste zwangerschapskleding een beetje truttig 😇 ik heb op Boohoo wel 2 leuke jumpsuits gekocht, en verder koop ik eigenlijk normale kleding een maat groter. Ik heb ook van de Costes de Flared Jeans, zitten perfect een maatje groter! Daar ook laatst een rok gekocht, perfect. Ligt er ook aan wat je smaak is natuurlijk :)

24 dagen geleden

* oh ja wat ik vergeet te melden, als je een grotere maat broek koopt (in mijn geval nu L ipv M) zijn ze vaak wel te lang. Ik ben ook maar 1.65m. Maar hij de hema heb je van die mega handige instrijkband en daarmee heb ik de broeken van de Costes binnen 15min mooi op lengte gemaakt als tip!

22 dagen geleden

Ik heb vandaag twee fijne broeken en een leuke jurk gekocht bij de Prenatal. Het meeste is vrij truttig maar er zitten echt wel leuk dingen tussen!

6 dagen geleden

Hi allemaal! Ik ben van nature een lang en vol persoon, uiteraard wordt het nu niet beter, ik ben zelfs helemaal niet blij met mijn lichaam nu, ik heb echt een beetje een soort van vetschort achtige buik, en dat op 26 weken, echt vreselijk. Maar ik loop er dus nu tegenaan dat mijn ondergoed niet meer lekker zit, ik draag normaal strings maar de band hiervan rolt als het ware op onder mijn buik. Nu ben ik al een paar uur aan het zoeken op internet naar zwangerschapsstrings, maar als je geen maat S/M hebt lijkt het niet te bestaan, normaal draag ik ook al maar XL dus ik heb nu echt wel XXL of XXXL nodig.. in fysieke winkels tot dusver ook geen succes. Heeft iemand misschien tips of moet je als dik persoon gewoon maar commando gaan? 🥲 Heel erg bedankt alvast ❤️

6 dagen geleden

Reactie op Yuntz

Hi allemaal! Ik ben van nature een lang en vol persoon, uiteraard wordt het ...
Ik heb katoenen strings van de zeeman! Die zitten voor mij wel prima. Maatje m ipv s nu. Ik durf je alleen niet te zeggen tot welke maat ze gaan… succes😛

6 dagen geleden

Reactie op Yuntz

Hi allemaal! Ik ben van nature een lang en vol persoon, uiteraard wordt het ...
Hi, ik draag de strings van de HEMA. Zitten echt heel fijn. Wellicht kun je ook eens kijken op de site van Calvin Klein. Hier heb ik ook een paar strings van, die ook lekker zitten. Zelf heb ik wel maatje M, maar geloof dat je bij beide winkels ook grotere maten krijgt ☺️

6 dagen geleden

Shein! Echt top 🥰

6 dagen geleden

Vinted!

6 dagen geleden

Hoi meiden, ik wil een zwangerschap winterjas via vinted aanschaffen. Iemand tips of je je normale kleding maat moet nemen of juist een maatje groter?

5 dagen geleden

Ik heb ook wat dingetjes bij Bonprix gekocht inclusief zo'n 3 in 1 zwangerschapsjas.

5 dagen geleden

Vinted!!!!

5 dagen geleden

Reactie op Yuntz

Hi allemaal! Ik ben van nature een lang en vol persoon, uiteraard wordt het ...
Hi lieve vrouw ❤️ Onthoud goed dat je uitstraalt hoe je je voelt! Ik weet zeker dat ik je een mooi mens zou vinden, en dat jij je vriendinnen niet zo over zichzelf zouden laten praten. Ik heb helaas ook (nogsteeds) geen oplossing voor mijn strings gevonden. Normaal gesproken draag ik XL van de Hunkemöller, maar heb idd hetzelfde probleem met “afrollen”. Ik heb nu een set van 3 hipsters besteld bij de bonprix, maat 44/46 met kant achterop, zitten heeeeeerlijk. Alleen dus wel onderbroeken. Ik wissel nu een beetje af. Ik wilde het linkje bijvoegen, maar die ik heb zijn uitverkocht. Ik weet zeker dat andere van hun je ook goed zouden bevallen! Veel succes 🍀❤️

5 dagen geleden

Reactie op Yuntz

Hi allemaal! Ik ben van nature een lang en vol persoon, uiteraard wordt het ...
Ahhh wat rot dat je je zo voelt! Ik draag normaal maat L/40/42 maar heb bij de primark verschijnende (normale) onderbroekjes gekocht in maat XL voor nu nog te groot maar ik denk voor over een aantal weken niet meer (ben nu 27w). Ik vond ze erg groot uitvallen maar ik doe ze altijd nog in de droger dus niet erg, wellicht dat dat iets voor je is? Ik weet van andere vriendinnen dat de H&M zwangerschaps onderbroeken ook heel fijn zijn. De katoenen slips zijn dat. Gaan tot maat XXL. Maar ik kan van H&M nogsteeds mijn “normale” L aan. Dus had ze niet te groot gekocht.

5 dagen geleden

Reactie op Yuntz

Hi allemaal! Ik ben van nature een lang en vol persoon, uiteraard wordt het ...
Hoi! Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, ik heb aan het begin deze gekocht en deze bevallen mij echt heel goed!! https://www.zalando.nl/anna-field-10pp-cotton-and-lace-thong-string-black-an681c007-q11.html

5 dagen geleden

Reactie op Yuntz

Hi allemaal! Ik ben van nature een lang en vol persoon, uiteraard wordt het ...
Herkenbaar dit alleen ik draag geen strings wel altijd invisible slips die op de billen hoger zijn uitgesneden maar wat ik nu draag is van h&m de zwangerschap slip. Niet persee heel sexy maar zit wel echt onwijs lekker en heb me daar overheen gezegt en gezegt nu laatste trimester is het goed. De slip steunt je buik het zit heel mooi onder kleding en na de bevalling ideaal met een kraamverband en ik mijn geval over een keizersnede litteken heen. Ben met de nieuwe app kwijt hoe ik de link kan delen maar hij heet: Mama set van 2 seamless slips van katoenmix 17,99 Overigens hebben ze daar ook hele fijne hipster modellen van kant (Mama set van 2 kanten slips hipster) Zitten ook mega lekker en gaan ook voor grote maten en rekken mega fijn mee. Deze heb ik in het begin gedragen maar omdat ik er door de keizersnee en het kraamverband straks niks aan zal hebben heb ik nu dus bovenstaande hoge slips genomen en die zijn niet mooi maar zitten echt top.