31 Reacties

5 dagen geleden

Ik heb vooral leggings gekocht die before en after proof zijn, lekker hoog maar geen lijn/band rondom de buik maar qua lengte passen ze er wel overheen. En voor de eerste weken erna fijn om te dragen. Tshirts gewoon basic en dan vaak wel uit de zwangerschaplijn van h&m of zeeman want die zijn lang genoeg. En die basic outfit leuk ik dan op met een gilet of colbertje want die kan ik erna ook aan. En wat voor mij goed werkt zijn ook tricot vestjes (niet zwangerschap) die ik dan open kan dragen of eventueel gesloten maar boven mn buik naar binnen kan slaan dan zijn ze wat meer cropped en na de bevalling kan ik ze weer normaal dragen.

5 dagen geleden

H&M heeft leuke en betaalbare kleding!

5 dagen geleden

Ik kan ook echt niks leuks vinden... of ik zie wel leuke dingen maar dat is echt zomer spul. Ik ben qua broeken wel voorzien, heb er 3 maar alle bovenkleding die ik erop doe lijk ik zo'n oempa loempa omdat de vorm gewoon niet is gemaakt voor een zwanger lichaam. M'n vriend vond het ook allemaal niet heel flateus hahahaa Iemand tips voor een leuke /goede winter outfit waarbij je er niet als oempa loempa uit ziet?

5 dagen geleden

Reactie op Pietjejan

Ik kan ook echt niks leuks vinden... of ik zie wel leuke dingen maar dat is ...
Ik vind dat ONLY ook hele mooie zwangerschapskleding heeft. Pasgeleden 2 shirtjes besteld. Een nadeel; ik vind het erg prijzig voor kleding die je maar voor een relatief korte periode aan hebt

5 dagen geleden

Reactie op Pietjejan

Ik kan ook echt niks leuks vinden... of ik zie wel leuke dingen maar dat is ...
Een lange jurk vind ik er altijd erg mooi uit zien. Vaak kan je de normale collectie aan in een maatje groter. En in de winter dan een met lange mouwen, een panty.

5 dagen geleden

Reactie op Yuntz

Hi allemaal! Ik ben van nature een lang en vol persoon, uiteraard wordt het ...
Ik kan het ondergoed van snagtights echt heel erg aanraden. Gaat van xxs tot 5xl ofzo. Ik heb zelf hun hoge slips, want die zitten heerlijk om mijn buik, maar ze hebben ook strings zag ik. Ik zweer ook echt bij hun panties en korte panties. Leef erin en rekken ontzettend mee.

4 dagen geleden

Reactie op Boysmom37

Een lange jurk vind ik er altijd erg mooi uit zien. Vaak kan je de normale ...
Ja dat vind ik dus niet chill , met panty. Dat vind ik alsnog koud haha.

4 dagen geleden

Reactie op feyza-xx

H&M heeft leuke en betaalbare kleding!
Ja eens! Vind het zwangerschapsondergoed van h&m persoonlijk ook heel fijn

4 dagen geleden

Ik koop veel via Vinted. Mamalicious, supermom, noppies, only maternity, noem maar op.. allemaal kleding die door anderen ook maar 1 zwangerschap zijn gedragen en dus echt nog heel goed meegaan, maar wel voor 1/4 van de originele prijs! Ideaal :)

4 dagen geleden

Reactie op Liefsvan

Ik heb vooral leggings gekocht die before en after proof zijn, lekker hoog ...
Van welk merk heb jij de leggings en voldoen ze?

3 dagen geleden

Reactie op Gianne95

Van welk merk heb jij de leggings en voldoen ze?
Van de h&m heb ik ze en die zijn top heb vanmorgen ook een luipaard printje van only maternity binnen gekregen en die is ook top