Hallo allemaal,
Ik ben 22 weken en merk dat het steeds moeilijker wordt om comfortabel te slapen. Ik overweeg om een zwangerschapskussen aan te schaffen, maar ik zie zoveel verschillende soorten en merken dat ik niet goed weet welke te kiezen.Ik ben vooral benieuwd naar welk zwangerschapskussen jullie gebruiken of hebben gebruikt, en wat jullie ervaring ermee is. Helpt het echt om beter te slapen? Zijn er specifieke merken of modellen die jullie aanraden? En waar moet ik op letten bij het kopen van zo’n kussen? Alvast heel erg bedankt voor jullie tips en ervaringen!
Ik heb 2 van die wig kussentjes en daar zit ook zo'n lange bij. Die vind ik echt heel fijn! Ik sliep een hele tijd met 1 zo'n wig aan beide kanten. Maar inmiddels gebruik ik 1 wig rechts en die lange links. (Gekocht via amazon) heel blij mee!
Ik heb de doomoo buddy waar ik echt mega blij mee ben, hoes kan eraf om te wassen en slaap zoveel beter. Ik gebruik hem soms languit als een zijligkussen en soms als U vorm. Het kussen heeft microkorrels wat fijn ligt omdat je dus zelf dikker en dunner kan maken op verschillende plekken en een organic cotton hoes welke zacht blijft na het wassen. Ook heel prettig om later met de kleine als voedingskussen te gebruiken en als nestje met relaxhoes erom.
Ik heb bij m'n vorige zwangerschap geprobeerd te slapen met een voedingskussen, maar ik vond het helemaal niks. Uiteindelijk heb ik soms een gewoon sierkussentje van de bank gebruikt tussen m'n benen of onder m'n buik
Ooo ik lig nietmeer zonder in bed! Vooral voor mijn bekken. Ik heb de snoozzz, wel een extra zak van die vulling bij bestellen want hij wordt langzaamaan minder vol!
Ik heb ook de snoozzz. Moest er even aan wennen, maar het bevalt heel erg. Ik "knuffel" het kussen in m'n slaap en lig met m'n hoofd op m'n eigen hoofdkussen. Vind het ook fijn voor in m'n rug.
Ik slaap met de xxl zwangerschapskussen en slaap heerlijk! Kan zelfs voor mijn gevoel nog half op mijn buik slapen. Het fijne is dat je gelijk een ondersteuning in je rug voelt en als je draait hoef je het kussen niet mee te nemen aangezien er aan de andere kant ook al wat ligt. 1 minpunt, je neemt wel gelijk wat plek in beslag. Maar alles voor een goede nachtrust 😅
Ik slaap met de xxl zwangerschapskussen en slaap heerlijk! Kan zelfs voor m ...
Jaa ik heb ook een XXL U vorm van bol.com! Echt een dikke tip als je veel draait in je slaap. Anders moet je telkens dat kussen meedraaien en trek je de dekens mee, dat vond ik heel frustrerend. Deze is superfijn en ook gelijk support in je rug
Echt waar het maakt geen reet uit wat voor 😂 alles is heerlijk ik raad alles aan heb er een van de kwik voor maar 12 euro en slaap er toch heerlijk op gewoon doen !!!!
Ik heb toevallig sinds een paar dagen deze: https://www.mamaloes.nl/mamaloes-amy-wafel-jade-voedingskussen-63116
Vind het echt heel erg fijn! Je kunt hem later hergebruiken met een doek die je eromheen kan doen, dan heb je een soort van baby nestje 😊
Ik wilde iets dat niet supergroot was en geen roomworstvorm had, dus koos ik voor de Doomoo. Mijn vriend is er dol op, ze hebben een hechte band🤣. Ik heb zelf een klein wigkussen dat momenteel (22 weeken) heel goed werkt.