24 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg mee 😊

2 maanden geleden

Sportlegging ook oke? Ik heb altijd goede ervaringen gehad met de leggings van Stronger. Heb die met rib stof en die vind ik heel leuk uitzien onder een groot shirt en schijnen niet door :)

2 maanden geleden

Hi, ik ben van plan deze te gaan proberen, heb me rot gezocht op het internet en vond de beste reviews over Noppies en deze leek mij zelf wel wat. Als die binnen is laat ik weten of het een goeie is. https://www.calzedonia.com/be/nl/product/ondoorzichtige_zwangerschapslegging-MIP018.html

2 maanden geleden

Reactie op Femke9198

Hi, ik ben van plan deze te gaan proberen, heb me rot gezocht op het intern ...
Ik ben benieuwd! Ik ben ook op zoek!

2 maanden geleden

Shein heeft echt goeie zwangerschap leging

2 maanden geleden

Ik heb er één van de Prenetal. Is vrij dik qua stof

2 maanden geleden

Ik heb er twee van Noppies. Model Reva zit echt heerlijk!!

2 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Ik heb er twee van Noppies. Model Reva zit echt heerlijk!!
Oh ik heb nu net de Cara besteld! Thanks voor je reactie

2 maanden geleden

Sportlegging van ASOS!

2 maanden geleden

Reactie op B-B27

Sportlegging van ASOS!
Een gewone sportlegging of van de zwangerschap collectie?

2 maanden geleden

Reactie op kirstensuzanne

Een gewone sportlegging of van de zwangerschap collectie?
Van de zwangerschaps collectie. Zit echt een buik in. Hij kost rond de 20€. En is zwart met ribbeltjesstof. Heeeerlijk.

2 maanden geleden

Reactie op B-B27

Van de zwangerschaps collectie. Zit echt een buik in. Hij kost rond de 20€. ...
En die schijnt absoluut niet door? Ook niet als je bijvoorbeeld alleen een blouse erop zou dragen kan het gewoon?

2 maanden geleden

Ik zit met hetzelfde probleem ik heb van alles geprobeerd. Maar 9 van de 10 keer zijn ze van onderen te lang en dat vind ik dus lelijk 🤣 Want wil er gewoon sneakers onder kunnen dragen

2 maanden geleden

De zwangerschapsbroek van studio Anneloes, niet goedkoop maar zit zo lekker en ziet eruit als nette pantalon. Ik wil niks anders meer aan naar werk 😉

2 maanden geleden

Het is geen legging maar ik draag ook graag die geribbelde zwarte flared broek van de zeeman. Is van de zwangerschapscollectie en zit heerlijk. Ik draag normaal maat 36 en die zat het eerste trimester nog wat ruim maar in mijn tweede trimester zit hij perfect. Is ook lang, want ik ben 1,71 en ik moet opletten er niet op te lopen

2 maanden geleden

Reactie op LLLau

De zwangerschapsbroek van studio Anneloes, niet goedkoop maar zit zo lekker ...
Na dit gelezen te hebben aangeschaft, dankje!

2 maanden geleden

Reactie op LLLau

De zwangerschapsbroek van studio Anneloes, niet goedkoop maar zit zo lekker ...
Ziet er mooi uit ja! Zakt die niet af?

2 maanden geleden

Ik heb er twee van Nike, zitten echt heerlijk en schijnen niet door!

2 maanden geleden

Reactie op Femke9198

Hi, ik ben van plan deze te gaan proberen, heb me rot gezocht op het intern ...
Hi Femke, ik heb meegelezen in dit topic en vroeg me af of je deze legging al binnen hebt en of deze dus doorschijnt of niet? Bedankt!

2 maanden geleden

Ik ben erg blij met deze! Is een setje van 3: https://www.zalando.nl/anna-field-mama-3-pack-legging-blackbordeauxdark-blue-ex429b00m-q12.html?size=L&lang=nl&otid=default&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_701171515_35858411039.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-18283950120||9065148||g|m||160850793531||pla|EX429B00M-Q12000L000|18283950120|1|&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw8rW2BhAgEiwAoRO5rOPZb_S3ytH3AcZ_igJlaF7Ax-VqW-ZRIYGIVnUYPirSzqfoTU0e2xoCMAMQAvD_BwE