18 Reacties

25 dagen geleden

Ik heb 2 gekocht 20 euro per stuk. Je moet er wel van houden.

25 dagen geleden

Ik volg even, zie zoveel leuke jurken. Maar hoeft van mij ook weer niet het echte zwangerschapsshoot jurk te zijn. Aangezien de shoot half november is en buiten.. En die jurkjes vaak erg koud zijn 😅

25 dagen geleden

Reactie op R.maris

Ik heb 2 gekocht 20 euro per stuk. Je moet er wel van houden.
En deze rode. Of aliexpress zie je er heel veel leuke

25 dagen geleden

Sommige fotografen hebben een client closet. Ik heb er destijds een paar van de fotografe kunnen lenen, kon ik ook nog afwisselen tussendoor.

25 dagen geleden

Ik heb de shoot thuis gedaan en ben voor een mooie kanten beha gegaan met een oversized denimblouse erover. Maar ligt er net aan wat je stijl is. Mijn fotografe had idd ook een hele collectie aan jurken maar die waren niet echt mijn stijl (draag zelf bijna nooit een jurk). Een vriendin van mij had ook een groot wit overhemd aan met mooie witte lingerie erover, vond ik ook erg mooi staan!

25 dagen geleden

Reactie op E0603

Ik heb de shoot thuis gedaan en ben voor een mooie kanten beha gegaan met e ...
En heb ook Fotos met een baggy spijkerbroek en dan mijn handen voor mijn borsten. En nog een aantal met een kimono.

25 dagen geleden

Reactie op kusjestanja

Ik volg even, zie zoveel leuke jurken. Maar hoeft van mij ook weer niet het ...
Ook vind een mooi groot wollen vest met lingerie eronder ook heel leuk! Niet heel veel warmer dan een jurk ben ik bang maar mss wel passend bij het seizoen? Onze fotografe had ook veel jurken met lange mouwen.

25 dagen geleden

Reactie op E0603

Ook vind een mooi groot wollen vest met lingerie eronder ook heel leuk! Nie ...
Ik heb wel een nauw aansluitende jurk, wat volgens mij van wol is. Maar dacht ja dan heb je leuke foto's met jurk, maar geen foto's van blote buik 🙈 en moet ook nog even vragen aan de fotograve of ik wat andere kleren kan mee nemen en omkleden. Desnoods even een kleed om me heen tijdens omkleden in een bos of iets. Maar wat wordt dan het volgende setje ..

25 dagen geleden

Ik had een heel leuke 3 piece met korte topje gekocht bij boohoo. Daar hebben ze veel goede outfits voor een shoot

25 dagen geleden

Ik heb de mijne gekocht bij www.loveandwander.nl Nu alleen hopen dat vrijdag de zon gaat schijnen. De shoot is al 1x verplaatst 🙏🏼

24 dagen geleden

Dit was mijn outfit voor de shoot vandaag ♥️

24 dagen geleden

Reactie op SharonHB

Dit was mijn outfit voor de shoot vandaag ♥️
Wat mooi! Waar is deze jurk van?🥰

24 dagen geleden

Reactie op KJ96

Wat mooi! Waar is deze jurk van?🥰
https://www.loveandwander.nl/product/jurk-nea-rust/ 🥰

24 dagen geleden

Boutique by JLK, Love and Wander en ditislot hebben soortgelijke flowy zwangerschapsjurken. Ik wilde graag iets met lange mouwen omdat ik dat meer bij t seizoen vond passen, maar in korte mouw of mouwloos vond ik veel meer leuke keuze! Ik zie ook veel broeken met kanten bh/blazer en losse broek. Of iets zoals een kimono. Het hangt af van wat je mooi vindt, de stijl van de fotograaf en of je wel of geen blote buik wil. De jurken die ik hier noem kunnen ook na de zwangerschap gedragen worden. Ik heb er inmiddels 4 in de collectie haha en ik twijfel of ik ze ga verkopen via Vinted of zelf hou

24 dagen geleden

Ik heb deze van shein besteld 10,00😝

24 dagen geleden

Bij Lot (www.ditislot.nl) hebben ze hele mooie jurken voor zwanger en erna 😍

23 dagen geleden

Gewone jurk een maat groter genomen van Zalando 😁 was maar €35.

23 dagen geleden

Ik heb 2 jurken kunnen lenen uit de cliënt closet van de fotografe! Dat was wel ideaal 🥰