25 Reacties

3 maanden geleden

Elke dag zwangerschaps multivitamine met omega 3 (omdat niet vaak genoeg vis eet) gewoon voor de zekerheid. En daarnaast extra vitamine d+k olie van vitakruid op aanraden van verloskundige, want te weinig vit d in bloed en tegen vermoeidheid

3 maanden geleden

Ik slik Davitamon zwanger en omega3. Want vis eet ik niet meer graag sinds de zwangerschap. Probeer een vast moment te vinden dat je het inneemt en eventueel je partner te betrekken (dat hij je helpt herinneren). Hang een briefje op, leg ze in het zicht. Etc etc. Ik heb veel moeite met dingen onthouden (zie adhd), maar dit soort dingen helpen me. Wat ook kan helpen is om het te koppelen aan een al bestaande routine die heel goed in je systeem zit (bijv: tanden poetsen, avondeten, ontbijten, make-up). En anders even overleggen met je huisarts / verloskundige of het oké is dat je er helemaal mee stopt

3 maanden geleden

Reactie op MariaCS

Ik slik Davitamon zwanger en omega3. Want vis eet ik niet meer graag sinds ...
Ik zeg partner, maar weet niet of je die hebt. En ik zeg ‘hij’ maar weet ook helemaal niet of je eventuele partner een hij/zij/… is. Excuusjes.

3 maanden geleden

Ik heb die van de kruidvat, maar vergeet ze de laatste tijd ook 🙈

3 maanden geleden

Ik heb een maandag tot zondag doosje. Ik doe altijd in de ochtend ontbijten en daarbij pak ik de vitamines en medicijnen die nodig zijn. Het is net wat je fijn vind. Ik slik de vitamines van de kruidvat, zijn niet zo duur voor 60 dagen meen ik 4 euro zoveel