23 Reacties

4 maanden geleden

Wauw sterkte

4 maanden geleden

Dankje wil

4 maanden geleden

Geen ervaring, maar wat spannend. Sterkte, hopelijk blijft de kleine nog een hele tijd zitten 鉂わ笍

4 maanden geleden

Geen ervaring mee. Zolang het goed lijkt te gaan met de baby doen ze volgensmij verder inderdaad niks op controles na. Wat ontzettend spannend, sterkte..

4 maanden geleden

Ja zeker dankjewel

4 maanden geleden

Hier ook geen ervaring, maar hopelijk verloopt alles goed en blijft de kleine zitten totdat het gezond genoeg is om geboren te worden. Sterkte!

4 maanden geleden

Toen ik de vorige keer zwanger was, heeft er iemand iets soortgelijks meegemaakt en hier veel over gedeeld op het forum: https://community.24baby.nl/forum/zwanger/afgelopen-maandag-vliezen-gebroken-bij-18-5-heel-heftig-10X1aV?utm_source=24Baby&utm_medium=app Misschien heb je daar iets aan. Het is een verhaal waarin het heel spannend was, maar alles uiteindelijk goed is gekomen. Veel sterkte! 馃崁

4 maanden geleden

Lieve vrouw, wat ontzettend kut en naar dat je dit moet meemaken. Ik heb geen ervaring, maar vroeg me af hoe het met jou gaat mentaal? Dit moet spannend en slopend zijn. Heel veel liefs

4 maanden geleden

Ik heb hetzelfde gehad alleen 'pas' met 30 weken. Je mag mij een berichtje sturen. Heel veel sterkte 鉂わ笍

4 maanden geleden

Reactie op Miepje90

Lieve vrouw, wat ontzettend kut en naar dat je dit moet meemaken. Ik heb ge ...
Met mij gaat het goed ik heb pijn alleen is het spannend

4 maanden geleden

Reactie op Drechtstreden95

Ik heb hetzelfde gehad alleen 'pas' met 30 weken. Je mag mij een berichtje ...
Ow ok茅 ik heb wat vruchtwater verloren en. Ook wat bloed verlies maar nu is het gestopt af en toe komt er nog wat bloed maar ik heb geen pijn of koorts

4 maanden geleden

Reactie op GrappigeVlakte285500

Met mij gaat het goed ik heb pijn alleen is het spannend
Ja dat kan ik me helemaal voorstellen 馃挄 zo had je het niet voor je gezien

4 maanden geleden

Ik heb hetzelfde gehad alleen 'pas' met 30 weken. Je mag mij een berichtje ...
Had je ook geen infectie

4 maanden geleden

Had je ook geen infectie
Nee ik had geen infectie

4 maanden geleden

Nee ik had geen infectie
Wat fijn bij mij was ook geen infectie maar blijkbaar word ik wekelijks gechekt dan moet ik weer bloed prikken

4 maanden geleden

Nee ik had geen infectie
Had je wil steeds dat er vruchtwater uit je kwam was bij mij 3 dagen gestopt en net is Weer klein beetje gekomen

4 maanden geleden

Had je wil steeds dat er vruchtwater uit je kwam was bij mij 3 dagen gestop ...
Ja klopt! Je blijft vruchtwater aanmaken. Bij mij waren ze in de stoel gebroken tijdens een inwendige echo. Ik werd daarna steeds in een zeiknat bed wakker omdat je vruchtwater blijft aanmaken

4 maanden geleden

Ja klopt! Je blijft vruchtwater aanmaken. Bij mij waren ze in de stoel gebr ...
Ow ok茅 dan heb je me nu gerust gesteld bedankt want ik heb verder geen klachten geen buik krampen of koorts alleen af en toe komt er weer die vruchtwater

4 maanden geleden

Ow ok茅 dan heb je me nu gerust gesteld bedankt want ik heb verder geen klac ...
Bij mij was het echt heel veel! Heb je niet een scheur in een vlies? Want er zit een verschil tussen een scheur in je vlies en dat je vliezen zijn gebroken. Ik liep daarvoor (voor dat m'n vliezen braken met 30 weken) wel al met een scheur in mijn vlies en verloor toen steeds beetjes vruchtwater.

4 maanden geleden

Ow ok茅 dan heb je me nu gerust gesteld bedankt want ik heb verder geen klac ...
Ik had ook heel veel buikkrampen en harde buiken. Blij dat dat bij jou niet het geval is 鉂わ笍 Bij mij is het goed gekomen! 馃崁