8 Reacties

gisteren

Ik probeer er wel echt 3 uur tussen te laten overdag. Als ik dat niet doe dan drinkt ze niet effectief en dat verstoord haar slaapjes.

gisteren

Sinds ik 4u tussen de voedingen probeer te laten drinkt mn dochter veel beter/rustiger dan toen ik 3u aanhield. Ik probeer wel te voeden op verzoek
Ik voed op verzoek (borstvoeding). Die van ons komt zelden na 3 uur. Eerder 2.5 en soms 2 als het niet eerder is.

gisteren

Zeker. ‘s nachts al helemaal Maar overdag ook wel eens 4 uur. Als ik maar aan minimaal 6 voedingen kom per dag.
Als ik onze zoon om de 3 uur voed drinkt hij niet echt effectief. Als ik om de 4 uur voed, drinkt hij zijn hele fles met gemak leeg. Soms komt hij wel eens eerder dan 3 uur. Hij krijgt overigens gekolfde melk en kunstvoeding als ik niet genoeg borstvoeding heb.

20 uur geleden

Ik voed op verzoek dus ja dat zou ik zeker doen, maar helaas komt die van mij nog steeds om de 2/2,5 uur

12 uur geleden

Onze zoon is bijna 7 weken en krijgt 5 voedingen op een dag, dus daar zit overdag sowieso 4 uur tussen.

6 uur geleden

Snachts probeer ik er 6 uur tussen te laten. Meestal lukt dat. Overdag om de 3 uur maar is ook een paar keer voorgekomen dat er 4 uur tussen zat omdat we nog niet thuis waren. Gelukkig sliep ze gewoon en had ze niks door. Ik geef flesvoeding