29 Reacties
3 dagen geleden
Hier vandaag 41+1 strippen was ook bij mij nog niet mogelijk bij de verloskundige. Morgen afspraak in het ziekenhuis voor controle en ctg. Dan ook voor volgende week alvast inleiding plannen. Hoop zo dat dat niet nodig is en dat alles nog natuurlijk op gang komt de komende dagen. Geen fijne ervaringen bij onze eerste met inleiden. Maar jeej wat vind ik het pittig om nog zo lang door te lopen na de 40 weken.. lig voornamelijk op bed heb erg last van mijn bekken.
3 dagen geleden
Reactie op Muurbloempje01
Hier vandaag 41+1 strippen was ook bij mij nog niet mogelijk bij de verlosk ...
Jaa ik vind het ook echt intens. De weken wachten duren al voor mn gevoel zolang.. en had zo gehoopt dat ze gewoon kon strippen maar zelfs dat nog niet.. ik wilde liever ook niet ingeleid worden maar als ze het met 42 weken toch sowieso willen doen dan maar liever zo snel mogelijk😭
3 dagen geleden
Reactie op NNN_
Jaa ik vind het ook echt intens. De weken wachten duren al voor mn gevoel z ...
Ja ik snap je gevoel van zo snel mogelijk.. mijn verloskundige zei wel dat het soms ineens heel snel kan gaan. Kwestie van geduld en nog even doorbijten. Ik ga wel proberen zo lang mogelijk te wachten. Ons meisje is klein van stuk dus wat langer wacheten is geen probleem medisch gezien.
3 dagen geleden
Hier ook 41 weken. gisteren een eerste strippoging hebben, maar die ging niet door wegens onderbezetting van het personeel. En vandaag hetzelfde verhaal.
Morgen CTG en strippoging. Hoop dat er dan iets gebeurd, wil ook echt heeeeeel graag thuis bevallen
3 dagen geleden
Ik inmiddels ook 41.2. maandag eerste poging gehad tot strippen. Er was nog geen ontsluiting dus kon er niet gestript worden. Vandaag 2e keer. Wederom niet genoeg ontsluiting om te kunnen strippen. Ik hoopte ook niet te moeten voor inleiding maar het begint er toch op te lijken..
3 dagen geleden
het is slopend wka hormonen en alles, maar als het er één maal is denk je waar deed ik zo moeilijk over.. maar voor nu wat het betekent, je kan vanaf 41 weken kiezen voor inleiden en je krijgt vaker afspraken om te kijken hoe het met jou en de baby is. Ook krijg je opgegeven moment een verwijzing naar het ziekenhuis controle voor de vruchtwater enz..
ik ben met 41+2 gestript en met 41+3 bevallen. Wat mij erdoor heen hielp was.. elke dag elk ding is een stap dichterbij de bevalling ❣️ En met de bevalling denk je dit wilde ik! let go. Succes meiden! mama on the way!
3 dagen geleden
Reactie op Muurbloempje01
Ja ik snap je gevoel van zo snel mogelijk.. mijn verloskundige zei wel dat ...
Jaa ik denk ook wel dat het het beste is als het gewoon spontaan gebeurd! Ze zei ook dat het niks zegt en dat het uiteindelijk alsnog vannacht zou kunnen gebeuren! Blijft spannend❤️
3 dagen geleden
Reactie op Aloevera
Morgen ook 41 weken en zaterdag strippoging. Maandag met 41.3 ctg, echo en ...
Hier precies hetzelfde! Morgen 41 weken en maandag gesprek over evt inleiden… m’n geduld raakt zo op :(
3 dagen geleden
Ik ben nu 41+5, deze week 3x CTG gehad in ziekenhuis en 1x controle met echo of er nog voldoende vruchtwater was. Inleiding met ballon staat gepland voor a.s. zondag met 42 weken.
In mijn ziekenhuis strippen ze liever niet bij een eerste zwangerschap, omdat dit weinig effectief blijkt en wel voor veel ongemak kan zorgen, dus dat heb ik niet geprobeerd.
2 dagen geleden
Reactie op AnnemiekeA
Ik inmiddels ook 41.2. maandag eerste poging gehad tot strippen. Er was nog ...
En inmiddels vanmorgen bevallen.
2 dagen geleden
Ik snap je helemaal… Heb dinsdag een strip poging en ben er zo klaar mee 🥲
2 dagen geleden
Reactie op Kayl33
Ik ben as zondag 42 weken, en heb een afspraak staan voor het plaatsen van ...
Mag ik vragen wat de reden is om niet te laten strippen?☺️
2 dagen geleden
Reactie op Daisy19933
Mag ik vragen wat de reden is om niet te laten strippen?☺️
Ik ben vandaag 41.2 en ga ook geen poging meer doen.
Heb gisteren een strippoging gehad, maar alles zat nog helemaal dicht. Daardoor was ik alleen maar teleurgesteld, want ik had stiekem toch wel 2 dagen uitgeleefd naar die strippoging.
Voor mij brengt het dus vooral onrust en het zal echt geen inleiding voorkomen.
2 dagen geleden
Vandaag 41.1 en een strippoging gehad. Het kon gelukkig, want er is
1 cm ontsluiting. Het deed bij mij erg zeer en het viel echt tegen, maar ik wil het in ieder geval geprobeerd hebben om een inleiding te voorkomen.
Maandag dan een 2e poging als de baby er nog niet is en maandag na de ctg een afspraak voor inleiding inplannen 🥺
2 dagen geleden
Hier inmiddels twee strippogingen verder (41+1). Heb al wel 3 tot 4 cm ontsluiting en vandaag heel de ochtend heel onregelmatig weeën gehad, denk in reactie op het strippen, maar het is helaas helemaal opgehouden nu. Meer die ervaring hebben met weeën die weer ophouden?😔