545 Reacties
7 maanden geleden
Heey
Ik hem gister geprikt. En ze zeggen bij ons ongeveer 8 dagen. Dus ben benieuwd 馃檹馃徎 ik maak me er niet zo druk om. Positief blijven!!
7 maanden geleden
Hoi! Ik heb dinsdag bloedgeprikt en wacht ik nu ook op馃槉
bij mijn zoontjes duurde het ongeveer een week! Kwam toendertijd niks uit鈽猴笍
7 maanden geleden
Precies 1 week. Vorige week dinsdagochtend geprikt, onderzocht in Amsterdam en gisterochtend een goede uitslag
7 maanden geleden
Reactie op xMadeliefx
Precies 1 week. Vorige week dinsdagochtend geprikt, onderzocht in Amsterdam ...
Heel fijn!!
7 maanden geleden
Weten jullie allemaal waar jullie bloed naartoe is gestuurd? Ik heb namelijk geen idee waar die van mij naartoe gestuurd is
7 maanden geleden
Reactie op SchitterendeDahlia379653
Weten jullie allemaal waar jullie bloed naartoe is gestuurd? Ik heb namelij ...
Naar Amsterdam lab
7 maanden geleden
Ik ook niet 馃 maakt me eerlijk gezegd ook niet zoveel uit als ze het maar juist onderzoeken!
7 maanden geleden
Ik heb het gevraagd bij de afname. Ik geloof dat het op de envelop stond. Is volgens mij wel regio/provincie gebonden waar ze het heensturen
7 maanden geleden
Gisteren geprikt en ik zag op de envelop dat het naar het Erasmus ging.
7 maanden geleden
Ik heb maandag geprikt in Dordrecht maar het is opgestuurd naar Nieuwegein. Hoop dat het snel bekend is! De dame die de prik deed gaf aan meestal een week wachten.
7 maanden geleden
Ik heb vandaag bloed geprikt en dat was een avontuur op zich! Bij de eerste locatie ben ik helemaal lek geprikt en is er geen druppel bloed opgevangen. De mdw daar gaf het op na een hoop gepruts en stuurde me door naar een andere locatie, een half uur rijden verderop. Aldaar lukte het wel om te prikken, ook weer aan beide kanten, maar de bloedtoevoer stopte steeds waardoor alle buisjes niet gevuld zijn. Nu moet ik weer een nieuwe afspraak maken om de overige buisjes te laten vullen, heel erg veel zin in... pfff....
7 maanden geleden
Vandaag geprikt zou over 10 werkdagen de uitslag moeten hebben op de mail als die goed is. Ik heb de 16e een afspraak bij de verloskundige om de uitslag in persoon te bespreken, dus dat duurt nog een eeuwigheid 馃槀.