46 Reacties

8 maanden geleden

Filet american. Varkenshaas en salami rolletjes met roomkaas

8 maanden geleden

Ooooh herkenbaar, ik snak echt heeeel erg naar een brioche broodje steak en inderdaad doorbakken is niet lekker 🤣🤣! En een broodje file américan pfffff 🤤

8 maanden geleden

Reactie op debbie greven

Filet american. Varkenshaas en salami rolletjes met roomkaas
Ik vind de vegan filet american van de AH ook best wel oke!

8 maanden geleden

Alle dingen die ik nu niet mag eet ik eigenlijk sowieso nooit, behalve een biefstukje op zn tijd. Laat ik daar nou net steeds ontzettend veel zin in hebben🥲

8 maanden geleden

Sushi……… Ik heb laatst vega sushi besteld en dat was best lekker! Verder de vegan versie van filet americain net gehaald dus ben benieuwd

8 maanden geleden

Uughhh zo herkenbaar!! We bestelden vandaag pizza en ik neem daar altijd die met scampi's. Zóveel zin aan.. toch maar een andere gekozen 🥲

8 maanden geleden

Alle dingen die ik nu niet mag eet ik eigenlijk sowieso nooit, behalve een ...
Erg he? Dat heb ik dus ook. Ik eet t niet wekelijks maar lust er nu wel 1 per dag.

8 maanden geleden

Reactie op FraaieReiger432611

Sushi……… Ik heb laatst vega sushi besteld en dat was best lekker! Verder ...
Mmm.. dat is ook een idee. Ik ga eens kijken of vegan sushi hier in de buurt te bestellen is :)

8 maanden geleden

Ik herken me zo in die biefstuk 😅😂

8 maanden geleden

Misschien best stom, maar wat ik vooral qua eten zal missen de komende maanden is een lekker broodje zacht gekookt ei 🥺🤣

8 maanden geleden

Ik ben nu op vakantie en zie elke keer allemaal lekkere ossenhaasjes voorbij gaan met een lekker sausje. Ik wil dat nu zoooo graag 🤤

8 maanden geleden

Herkenbaaaar! Heb continue zin in carpaccio, of iets waar maar carpaccio in zit😜 heb m’n man al bevolen zodra de kleine geboren is, hij per direct voor mij op pad moet 😂😂

8 maanden geleden

Reactie op L e o n i e

Herkenbaaaar! Heb continue zin in carpaccio, of iets waar maar carpaccio in ...
Ik bestel alvast sushi! Haha nu al zin in.

8 maanden geleden

Reactie op Juli22

Ik bestel alvast sushi! Haha nu al zin in.
Voor na de bevalling bedoel ik dan🤭

8 maanden geleden

Reactie op Juli22

Voor na de bevalling bedoel ik dan🤭
Haha ja snap ik! Heerlijk he, kan je zo naar uitkijken! En als we straks alles weer mogen, dan hoeven we het niet🙈

8 maanden geleden

Oh gerookte zalm en paling 😭😭 filet american. Die dingen mis ik zoooooo erg!

8 maanden geleden

Reactie op DutchieDuchess

Oh gerookte zalm en paling 😭😭 filet american. Die dingen mis ik zoooooo e ...
Mag paling niet dan ? Ik heb al 3 kinderen en altijd gegeten de hele zwangerschap 😅

8 maanden geleden

Mag paling niet dan ? Ik heb al 3 kinderen en altijd gegeten de hele zwange ...
Ik eet ook paling zo nu en dan!

8 maanden geleden

Vorige keer beviel ik in de zomerperiode, was top want toen ging de barbecue extra vaak aan voor een goede steak 🤤😁 nu inderdaad heel vervelend om dat te missen! Sowieso weer even wennen dat je bij meer dingen na moet denken of je het mag eten. Droge worst mis ik nu ook al!!

8 maanden geleden

Mag paling niet dan ? Ik heb al 3 kinderen en altijd gegeten de hele zwange ...
Hahaha nee. Je mag het heeeeel af en toe wel is op een toastje, maar liever helemaal niet nee