Hey dames,
Afgelopen weekend een positieve test in handen mogen vastgehouden 😍
Ik ben zo ontzettend blij omdat de vorige keer een miskraam was een lege vruchtzak
Nu voel ik op dit moment nog helemaal niets, wat meer afscheiding en heel soms lichtjes krampen en opgeblazen heid.
Ik ben ook net 4 weken maar..
herkennen meerdere dames dit ? 😊
Hier ook afgelopen weekend een positieve test. Maandag was mijn NOD. Dus nu 1 dag overtijd klein beetje last van me borsten, maar dat heb ik altijd al direct na eisprong en is dus nu niet weggegaan. Verder merk ik dat ik wat moe ben en ook wat steekjes, maar thats it.
Ik ben bijna 6 weken en voel me ook best goed 🤷🏻♀️ Alleen wat krampen, verder niks.
Vorige zwangerschap HG dus voelt heel gek nu… dat je je bijna niet zwanger voelt. Besef me nu heel goed dat elke zwangerschap anders is haha
Ik ben bijna 6 weken en voel me ook best goed 🤷🏻♀️ Alleen wat krampen, v ...
Wat gek he, zelf ook extreem HG gehad vorige zwangerschap nu 4+2 zwanger en een soort aan het wachten tot ik misselijk wordt. Soms vergeet ik dat ik zwanger ben. Zwanger = misselijk.. heel gek zo.
Hey, ik voel ook helemaal niks. Niets in m’n baarmoeder/buik. Alleen beetje m’n borsten, ben nu 5+1. Voel me helemaal niet zwanger ofzo. Maakt me erg onzeker, vooral na 2 eerdere miskramen.
Wat gek he, zelf ook extreem HG gehad vorige zwangerschap nu 4+2 zwanger en ...
Precies dat! Ik ben nu zooo zenuwachtig. Helemaal het gevoel alsof het niet goed is omdat ik niet misselijk ben 🤷🏻♀️ De vorige keer begon de HG met 5+3.