8 Reacties

2 weken geleden

Hier ook afgelopen weekend een positieve test. Maandag was mijn NOD. Dus nu 1 dag overtijd klein beetje last van me borsten, maar dat heb ik altijd al direct na eisprong en is dus nu niet weggegaan. Verder merk ik dat ik wat moe ben en ook wat steekjes, maar thats it.

2 weken geleden

Ja ben vandaag 5 weken en ben alleen opgeblazen en af en toe lichte steekjes maar that’s it. Wel meer moe dan normaal…

2 weken geleden

Ik ben bijna 6 weken en voel me ook best goed 🤷🏻‍♀️ Alleen wat krampen, verder niks. Vorige zwangerschap HG dus voelt heel gek nu… dat je je bijna niet zwanger voelt. Besef me nu heel goed dat elke zwangerschap anders is haha

2 weken geleden

Reactie op rgerri

Ik ben bijna 6 weken en voel me ook best goed 🤷🏻‍♀️ Alleen wat krampen, v ...
Wat gek he, zelf ook extreem HG gehad vorige zwangerschap nu 4+2 zwanger en een soort aan het wachten tot ik misselijk wordt. Soms vergeet ik dat ik zwanger ben. Zwanger = misselijk.. heel gek zo.

2 weken geleden

Hey, ik voel ook helemaal niks. Niets in m’n baarmoeder/buik. Alleen beetje m’n borsten, ben nu 5+1. Voel me helemaal niet zwanger ofzo. Maakt me erg onzeker, vooral na 2 eerdere miskramen.

2 weken geleden

Ik voel sinds vanochtend lichte krampjes.. maakt me onzeker

2 weken geleden

Reactie op Muurbloempje01

Wat gek he, zelf ook extreem HG gehad vorige zwangerschap nu 4+2 zwanger en ...
Precies dat! Ik ben nu zooo zenuwachtig. Helemaal het gevoel alsof het niet goed is omdat ik niet misselijk ben 🤷🏻‍♀️ De vorige keer begon de HG met 5+3.

2 weken geleden

Hier ook helemaal geen klachten. Mijn testen zijn ook nog niet knallend, hoe zit dat bij jullie? Ik ben 13 dpo (maar ik zou normaal al ingesteld zijn)