93 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb die van prenatal al binnen, maar dat is wat vroeg, want er zit ook een baby hapje in.. Welke kun je nog meer allemaal aanvragen?
6 maanden geleden
Nee ik heb die van de kruidvat, prenetal, babydump, zeeman (rompertje) al in huis en ik ben net 13 weken.
Denk dat ik morgen die van de Etos ga ophalen (€14,99).
Baby park had er helaas geen op voorraad, weet niet of het waard is om daar nog een keer voor te moeten rijden (1 uur).
6 maanden geleden
Ik heb met ongeveer 7 weken de blije doos gehaald.. ik kan je aanbevelen die wat later te gaan halen.. want er zit o.a pindakaas fruithapje en water in nouja en dat heeft allemaal een datum.. voorderest kan je geloof ik die van kruidvat wel doen.. zitten vooral hele handige dingen in.. ik zal mijn mond houden haha
6 maanden geleden
Ohja houdbaarheidsdatum daar had ik niet aan gedacht! Bedankt voor de tips misschien toch iets langer wachten nog, maar niet te lang. Ben natuurlijk ook heel benieuwd haha
6 maanden geleden
Reactie op Moeder1997
Nee ik heb die van de kruidvat, prenetal, babydump, zeeman (rompertje) al i ...
Babypark is een klein tasje met een flesje, speentje en een rompertje. Super schattig maar zou er geen kilometers voor gaan rijden.
6 maanden geleden
Reactie op J.N.
Dus niet de €80,- die er op de site staan? ;-)
Dat is met kortingsbonnen erbij haha, heb 'm ook gehaald. Allemaal heel leuk hoor, maar die van de Kruidvat spant de kroon!
6 maanden geleden
Reactie op J.N.
Er zijn ook een aantal boxen die je nu al wel kunt bestellen en later ophal ...
Nee. Etos vond ik echt prut. Zeker voor 't geld wat je er voor krijgt. Had 'm toen bij de oudste, veel spullen die wij niet gebruiken (parfum etc).. Die doe ik niet weer.
Babypark doe ik ook niet weer, flesje hebben we niet gebruikt, bibs kwamen we in om en speendoekje hadden we al.
Kruidvat, zeeman romper en Prénatal doe ik sowieso weer 👌
6 maanden geleden
Reactie op J.N.
Dus niet de €80,- die er op de site staan? ;-)
Nou die waarde haalde ik er zeker niet uit nee haha. De kortingsbonnen tellen idd mee. Moet je t daar wel besteden natuurlijk 😆
6 maanden geleden
Ik ben zondag 10 weken en heb die van Prenatal en Kruidvat. Vooral die van Kruidvat is echt top.
6 maanden geleden
Ik ven vandaag 14 weken en had die van kruitvat en die van prenatal ook al 2 weken in huis. Als jij zijn hebt om zw te bestellen/ halen, dan moet je dat lekker doen🥰
6 maanden geleden
Reactie op Babywensbijcf
Ik ven vandaag 14 weken en had die van kruitvat en die van prenatal ook al ...
Haha ja is ook weer zo. Wel zin in natuurlijk! Even de 13 weken afwachten volgende week denk ik dan maar
6 maanden geleden
Reactie op J.N.
Ja hoor! Dat is geen probleem... ik bestel die van de kruidvat voor de 3x. ...
Ik heb deze namelijk bij mijn eerste kindje gehad en vond deze wel leuk. Vorig jaar weer aangevraagd, helaas miskraam geworden, maar heb toen nooit een mail ontvangen.
Heb me zojuist weer opnieuw aangemeld voor de babydeals, enig idee wanneer ik die E-mail voor de babybox kan verwachten?