7 Reacties

7 maanden geleden

Er zijn verschillende websites waar je bevallingsbaden kan huren of kopen https://www.bevallingsbaden.nl/winkel/ En oerbron.nl Dan kun je ook je verloskundige om het bad heen laten lopen (hier zijn namelijk vaak regels voor) zodat ze je kan checken en je kan op de begane grond het bad installeren zelfs met een grondzeil eronder en lampjes eromheen voor de sfeer zodat de vloer niet beschadigd en je je wel comfortabel voelt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

7 maanden geleden

Reactie op CreatieveNachtegaal719622

Er zijn verschillende websites waar je bevallingsbaden kan huren of kopen h ...
Dankjewel voor je reactie, ja dit weet ik inderdaad alemaal, maar het is meer mijn vraag omdat er bij vermeld staat dat de vloer 650 liter water aan moet kunnen en ik bang ben dat dit niet zal gaan ons volledige huis zijn houten vloeren. Dit willen wij later nog eens aan passen maar nu hebben we het geld in een een andere verbouwing gestopt en het aankomende kindje. 馃グ

7 maanden geleden

Reactie op CreatieveNachtegaal719622

Er zijn verschillende websites waar je bevallingsbaden kan huren of kopen h ...
Dus meer van zijn er nog andere oplossing of beval baden met minder gewicht 馃槄

7 maanden geleden

Oei, klinkt als een vraag voor een bouwkundige.. of chatgpt? 650 kg is een behoorlijk gewicht op een mogelijk kwetsbare plek. Je zou een kleiner bad kunnen kiezen of het bad voor de helft kunnen vullen, maar dat is misschien ook niet prettig

7 maanden geleden

Heb geen antwoord, maar wel twee keer een badbevalling thuis gehad. Beide keren een kleiner bad, en maar halfvol en dat was heerlijk! Een vol bad is ook snel heel heet. Misschien heb je er iets aan :)

7 maanden geleden

Weet je wat de draagkracht is van je houten vloer? Eigenlijk kan je alleen dan een goed antwoord geven op je vraag! Mocht je het niet weten dan is het inderdaad slim om een bouwkundige te raadplegen.

7 maanden geleden

Ik dacht ook dat ik in bad wilde bevallen tot ik erin lag met wee毛n. Ik heb er 2 min in gelegen. Vond het echt drie keer niks馃槀馃檲