15 Reacties

3 weken geleden

Ik was idd bij waggel en vriendjes terecht gekomen. 250 voor een wandje. Dus mochten we tips zijn dan hoor ik het graag 🤣

3 weken geleden

Heb heb ook superleuk behang gezien bij Photowall online,😍 maar een wandje kost ook daar zo n 300 euro🙈 dus ben nog beetje aan het rondneuzen ook😅

3 weken geleden

Heeft Shein niet hele leuke behang? Ik zat ook aan een leuk behangetje te denken zoals jungle ofs.

3 weken geleden

Ik ben voor de kamers van mijn oudere kindjes beide keren geslaagd bij de kwantum. Die hebben echt leuke printjes voor weinig geld! En het behang is wel mooi stevig, van goede kwaliteit. Op de site van de hornbach heb ik ook mooie en betaalbare behangetjes gezien, ik ga daar binnenkort eens langs om wat staaltjes mee te nemen.

3 weken geleden

Reactie op Eevee_

Ik ben voor de kamers van mijn oudere kindjes beide keren geslaagd bij de k ...
Bij Hornbach zie ik indd een aantal erg leuke!! Bedankt voor de tip😊❤️

3 weken geleden

Ik vond voor een jongetje niet echt veel leuk behang, dus ik ga nu denk ik voor muurstickers. Ook nog een optie.

3 weken geleden

Wij hebben zelf een klein kamertje als babykamer. Omdat ik bang ben dat behang met print er druk wordt in de ruimte, heb ik gekozen voor verf. Ik wil een muur tot 1m-1.20m ongeveer schilderen in een leuke kleur en verder met muurstickers afmaken. Geeft toch sfeer, maar maakt het (hopelijk) niet te druk en optisch nog kleiner

3 weken geleden

Fotobehang.com hebben wij ons behang van erg leuk!

3 weken geleden

Muurcirkels van poespas! Kost wat maar ook zeker kwaliteit, en wat anders dan normaal. Mooi formaat van 150 cm! Blij mee!!

3 weken geleden

Overigens heb ik een idee gevonden om de kosten van het behangen wat te onderdrukken en ga ik zelf lambrisering maken met wat houten latten. Helemaal leuk.

3 weken geleden

Reactie op DutchieDuchess

Overigens heb ik een idee gevonden om de kosten van het behangen wat te ond ...
Leuk idee ja!

3 weken geleden

Ik heb de vorige zwangerschap behang besteld bij EstaHome. Heel mooi behang, goede kwaliteit. Destijds 46€ per rol. Ik had er maar 2 nodig, toen goed betaalbaar dus. Ga ik nu weer doen.

3 weken geleden

Reactie op DutchieDuchess

Overigens heb ik een idee gevonden om de kosten van het behangen wat te ond ...
Dit geeft sowieso een leuk sfeertje ☺️

2 weken geleden

Wij hebben twee jaar geleden dit behang gekozen: https://www.fotobehang.com/kleurrijke-jungle-dieren.html . Was toen in totaal 160,- wat ik nog te doen vond. Nog steeds elke dag zo blij met dit behang! Baby 2 mag hier straks ook van gaan genieten.

2 weken geleden

Estahome heeft heel leuk behang