20 Reacties
7 uur geleden
Hey,
Ik ben nu 40+5 en gisteren voor de 3e keer gestript. Alle strippogingen hebben wel wat gedaan, maar helaas nog geen bevalling. 😵💫🫥 wil zo graag thuis bevallen.
7 uur geleden
Hi! Ik ben met 39,3 gestript en spontaan bevallen met 39,5. Dit is mijn eerste kindje.
Succes! Hoop dat je niet nog lang hoeft te wachten.
7 uur geleden
Reactie op OnvergetelijkeZee538790
Hey,
Ik ben nu 40+5 en gisteren voor de 3e keer gestript. Alle strippogin ...
Balen zeg! Wat is je vervolgstap? Heb je wel al wat ontsluiting?
7 uur geleden
Reactie op Babyboommm
Balen zeg! Wat is je vervolgstap? Heb je wel al wat ontsluiting?
Ja... ze kon met 2 vingers strippen, dus denk zo'n 3 cm ontsluiting inmiddels.
Morgen een 4e strippoging omdat het dus wel effect heeft en ik niet graag ingeleid wil worden...
Als dat ook niet werkt, dan gaat misschien mn eigen verloskundige vliezen breken als ik dat wil. En anders toch ballonnetje in ziekenhuis
7 uur geleden
Ik ben nu 41+1 en net voor de 2e keer gestript. Ik hoop ook echt thuis te bevallen. Ben ondertussen al wel doorverwezen naar het ziekenhuis om wel de vervolg afspraak te maken
7 uur geleden
Reactie op Anouk1ebaby
Ik ben nu 41+1 en net voor de 2e keer gestript. Ik hoop ook echt thuis te b ...
Wanneer heb je afspraak in het ziekenhuis? Mijn verloskundige gaf idd ook aan dat ik dat eigenlijk moet met 41 weken
7 uur geleden
Ik zou bij 40+5 gestript worden bij mijn eerste dochter, bij 40+4 spontaan bevallen. Strippen vind ik trouwens verder niet heel pijnlijk, hooguit wat vervelend (nu bij de 2e 2x gestript)
7 uur geleden
Reactie op ChantalCarolina
Ik zou bij 40+5 gestript worden bij mijn eerste dochter, bij 40+4 spontaan ...
Dat is waar ik zo onwijs op hoop!! 🥹 had je al wel flink wat voortekenen?
7 uur geleden
Reactie op OnvergetelijkeZee538790
Wanneer heb je afspraak in het ziekenhuis? Mijn verloskundige gaf idd ook a ...
Binnen 2 dagen zal er een afspraak gemaakt kunnen worden. Dat is een uitgebreide controle. Ballonnetje en inleiden zal dat tegen het weekend worden ben ik bang. Misschien vrijdag nog een keertje strippen en we hopen natuurlijk dat het vanzelf nog gaat beginnen
6 uur geleden
Reactie op Babyboommm
Dat is waar ik zo onwijs op hoop!! 🥹 had je al wel flink wat voortekenen?
Nope geen voortekenen, ik stond snachts op en mijn vliezen braken. Duurde nog wel wat uurtjes voor ik weeën kreeg maar wel die dag bevallen.
6 uur geleden
Bij mijn eerste ben ik een dag voor het strippen bevallen. Geen voortekenen, spontaan gebroken vliezen en gelijk weeenstorm.
5 uur geleden
Ze hebben mij 2 keer geprobeerd te strippen maar dat ging niet. Uiteindelijk zelf bevallen voor ik werd ingeleid.
4 uur geleden
Met 41+4 gestript en bijna precies 24 uur later is ze geboren
1 uur geleden
Ik ben gestript met 40+3 en voelde hierna niks, met 40+5 opnieuw gestript en kreeg hierna gelijk krampen van en ‘s avonds braken mijn vliezen. Volgende dag ben ik bevallen