6 Reacties
7 maanden geleden
Is met beugel en verschillende maten met omvang 70!
https://www.netlingerie.nl/products/chantelle-merci-maternity-voedingsbh-zwart
7 maanden geleden
Als voedingsbeha zou ik wel echt zonder beugel aanraden omdat de kans op een borstontsteking veel groter is als je een bh met beugel draagt, de beugel kan namelijk je melkklieren dicht drukken en dat wil je echt niet 馃槄 hier maat 85G van Bonprix (de katoenen voedingsbh), het is wennen maar ik vind ze nu echt super fijn en wil niet meer anders
7 maanden geleden
Ik heb dezelfde cupmaat en droeg ook altijd met beugel. Een jaar geleden ben ik bevallen van mijn dochter en in die zwangerschap toch overgestapt naar een zwangerschaps/voedingsbh zonder beugel. Geloof me als je buik gaat groeien is dit echt 1000 keer fijner en ook beter voor je doorbloeding. Ik heb degene van de prenatal in maatje m maar je kan hem goed verstellen met de haakjes sluiting. Ze hebben daar ook voedingsbh鈥檚 met beugel in jouw maat, in het begin van mijn zwangerschap heb ik die ook gedragen.
7 maanden geleden
Ik zou zelf nog even wachten, je bh maat kan nog enorm veranderen. Voor mijn eerste had ik ook 70F, maar mijn omtrek groeide harder dan mijn borsten dus mijn maat werd compleet anders. Tegen het eind van de zwangerschap had ik omtrek 90. Het is nooit meer teruggegaan naar 70, ik zit nu met bijna 13 weken zwanger van de tweede op omtrek 80 maar ik verwacht dat het ook dit keer wel weer gaat groeien. In de zwangerschap heb ik lekker zittende soft bh's aan, die niet te duur zijn, en dan kijk ik na de bevalling wel op welke maat ik dan zit voor de voedingsbh's.