7 Reacties
5 uur geleden
Ik herken het. In principe mag het zodra ze boven geboortegewicht zitten en mooie groei laten zien. Mijn zoontje liet er destijds overdag max. 2 uur tussen (hij spuugde ook erg veel), maar mijn dochter nu spuugt amper en laat er veel langere blokken tussen. Vanochtend ook 4,5 uur. Ik word daar dan ook onrustig van hoor. Voor mij is 4,5 uur dan ook echt de max. Daarna gaat mijn brein alleen nog maar denken: help, mijn kind verhongert 馃槅 Maar toen kwam ze ook wel zelf gelukkig.
5 uur geleden
Ik voed op verzoek. Hij komt toch wel binnen de 3 uur zelf. In de nachten soms ietsje langer. Soms na het uur al 馃槅. Dus ik zou zeggen probeer is uit wat je kleintje doet (als hij op geboortegewicht zit) en time hoe vaak en welke tijd er tussen zit. Alleen niet langer als 6 uur. Dat heeft met glucose iets te maken geloof ik. 馃挋
4 uur geleden
Ik mag vanaf morgen Max. 6 uur ertussen laten en het dus op verzoek doen. Mijn zoontje is nu 3 dagen oud. Straks ga ik helemaal op verzoek voeden, maar voor nu is die van mij nog te klein. Ik weet niet wat jouw kraamzorg heeft aangegeven, maar over het algemeen mag jij nu al voeden op verzoek
3 uur geleden
Ik mocht eigenlijk al in de kraamweek voeden op verzoek. Mijn borstvoeding loopt goed en ze meldt zichzelf wel steeds! Ik hoefde ook niet te wachten tot ze op geboortegewicht zit. Ze is nu 8 dagen. Over het algemeen zit er 3 tot 4 uur tussen. In de vroege nacht komt ze vaker en in de ochtend houdt ze wel van uitslapen. Ik zet de wekker voor de zekerheid wel steeds 5 uur later, maar die moet ik steeds weer verzetten.