Hi allemaal,
Ik heb een normaal gesproken heel gelukkig meisje wat ineens halve flessen drinks en heel veel huilt. Ook kwijlen doet ze af en toe heel erg.
Nu lijkt er niet veel te gebeuren aan de onderkant qua tandjes maar tot mijn verbazing leek het bij de boventandjes wel.
Iemand ervaring mee? We weten niet echt of het nou aan tandjes ligt, het sprongetje of wat anders. Na een keer bijten op een bijtring begint ze heel hard te huilen dus iemand nog tips wat anders te geven als het wel tandjes zijn?