10 Reacties

19 uur geleden

Mijn kleine heeft ook veel last van zijn darmen. Ik krijg door veel aangeraden om sab simplex te gebruiken. Deze kan je wel alleen in Duitsland halen, heb wel het gevoel dat het helpt. Het haalt het niet helemaal weg maar het verminderd het wel! En ik masseer zijn buik zodra hij pijn heeft heb het gevoel dat dit ook helpt.

18 uur geleden

Je zou ook probiotica kunnen proberen, dit geven wij na de ervaring ermee met onze dochter al sinds de geboorte en helpt de darm ontwikkeling, wij gebruiken orthica start.

16 uur geleden

Reactie op Salt21

Je zou ook probiotica kunnen proberen, dit geven wij na de ervaring ermee m ...
Inderdaad, gebruikte wij ook bij ons zoontje werkte echt top.

16 uur geleden

Bij mijn zoontje hebben wij destijds alles geprobeerd, begonnen met homeopatische middelen, probiotica toen infacol.. etc etc. Uiteindelijk was bij hem sab simplex het enige dat hielp. Je kan dit online bestellen. Wel had ik het idee dat bij ieder kindje weer wat ander aan sloeg

15 uur geleden

Vandaag begonnen met pro biotica en een halfuur daarna meteen poepen.

15 uur geleden

Wij gebruiken Orthica Orthiflor Start Probiotica.

11 uur geleden

Sab simplex !!

10 uur geleden

Wij hebben net infacol gegeven en ben erg benieuwd. Onze kleine man gaat vaak alleen na het flesje van 19.00 te keer.. en het vervelende is dat dit ook de bedtijd van z’n broer is dus die is er ook onrustig van 😔 En misschien doet dit me nog wel het meeste want het gekrijs kan ik wel hebben zolang ik maar denk “je moet er even doorheen”

9 uur geleden

Reactie op Bemmy2024

Inderdaad, gebruikte wij ook bij ons zoontje werkte echt top.
Hoe gebruik je dit precies? Geef je dit in de ochtend, middag of avond? Hoevaak per dag en gaat dit door het flesje heen?

9 uur geleden

Wij hebben met onze dochter goede ervaring met infacol. Nu ook vast in huis gehaald voor de tweede