Goedenavond,
Ons babyje heeft een bultje op zn borstbeen. De vk maakt zich hier helemaal niet druk om. Maar ik beviel met ab en de kinderarts moest hem bekijken en die wilde direct röntgen en echo. En consult over 6 weken om op te volgen. Meer mensen die dit hebben gehad en wat dit bleek te zijn?
Liefs!
Heb je er toevallig een foto van? Ik denk dat mijn zoon hetzelfde heeft, die is inmiddels 13 maar heeft het ql vanaf zijn geboorte, is niets ergs, is gewoon bot
Heeft mijn zoon ook, maak je geen zorgen, is niets ergs. De kinderarts heeft hem ook heel vaak gecontroleerd. Nu zegt hij mama waarom heb ik dit hier, wat is het haha maar gewoon bot 🙂
Haha ja zo voelt het ook. Ik zit dus te denken of ik wel helemaal naar arts ervoor ga, of het opvolg via CJG. Ze wilde mij dus in kraamweek speciaal teruglaten komen ervoor op dag 3 naar ZH. Pff. Hij heeft ook nog een dimpeltje. Ik zei al lekker bezig haha.
Wat toevallig! Die van ons ook! Kwamen we gisteren achter met badderen.
De verloskundige hier maakt zich ook niet druk en zei dat het over het algemeen weg trekt met de tijd. Maar mocht het zo blijven overleggen met de arts van het consultatiebureau.
Volgens mij is dat gewoon het processus xyphoideus (onderste botje borstkas). Bij babies is het nog van kraakbeen en kan het wat verder naar voren staan. Zou me geen zorgen maken.