Sinds iets meer dan een week heb ik denk ik last van het carpaaltunnel syndroom. Het lijkt alsof mijn hand (behalve mijn pink, mijn duim een beetje) slaapt, maar ook dat je aderen dichtgeknepen worden ofzo. Het loopt soms door tot aan mijn elleboog en van de week snachts zelfs tot aan de schouder. Ik heb hier vooral snachts last van, maar merkte vandaag ook overdag enkele keren last op.
Mijn vraag is eigenlijk of iemand anders dit ook heeft en wat je er aan doet? Ik heb de dokter vandaag gebeld en hoor morgen wat hij daarover te zeggen heeft, maar misschien hebben jullie nog handige tips.