24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub december 2025

Compleet of niet?

Vikingw

vorige maand

Dag lieve mama's, Inmiddels is onze jongste ruim 4 maanden en haar zus bijna 2.5 jaar. De jongste groeit uiteraard overal uit en ze slaapt niet meer in de co-sleeper waardoor ik aan het opruimen ben geslagen. Daardooor..... De vraag die mij al zeker wel 3 maand bezig houd is: zijn wij compleet of hebben we toch nog ruimte voor een derde kindje. Ik merk dat ik hier niet over uitgepraat raak en mijn hart zegt meteen ja! Ik wil een derde. (lees: mocht het gegund zijn) Maar mijn verstand houdt mij op bepaalde vlakken tegen. Ik ben nog niet aan het werk, dus geen idee hoe dat straks gaat zijn met 2. Ik vraag me af of we het financieel gaan redden met 3. Ik vraag me af of wij een gezin van 5 leuk gaan vinden ivm praktische redenen. Mijn man zei de bevalling meteen 'nee' maar ik merk dat hij nu ook twijfelt als in 'bewaar toch maar even' en 'stel we gaan wel voor een derde...' En begrijp me niet verkeerd, ik heb afgelopen keer een keizersnede gehad dus mag zeker nog niet zwanger raken, maar ik kan er niet over ophouden Zijn er mama's die hierover willen kletsen of misschien hetzelfde voelen 😊

Geboorteclub december 2025

6
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.