Dag lieve mama's,
Inmiddels is onze jongste ruim 4 maanden en haar zus bijna 2.5 jaar.
De jongste groeit uiteraard overal uit en ze slaapt niet meer in de co-sleeper waardoor ik aan het opruimen ben geslagen.
Daardooor.....
De vraag die mij al zeker wel 3 maand bezig houd is: zijn wij compleet of hebben we toch nog ruimte voor een derde kindje. Ik merk dat ik hier niet over uitgepraat raak en mijn hart zegt meteen ja! Ik wil een derde. (lees: mocht het gegund zijn)
Maar mijn verstand houdt mij op bepaalde vlakken tegen.
Ik ben nog niet aan het werk, dus geen idee hoe dat straks gaat zijn met 2.
Ik vraag me af of we het financieel gaan redden met 3.
Ik vraag me af of wij een gezin van 5 leuk gaan vinden ivm praktische redenen.
Mijn man zei de bevalling meteen 'nee' maar ik merk dat hij nu ook twijfelt als in 'bewaar toch maar even' en 'stel we gaan wel voor een derde...'
En begrijp me niet verkeerd, ik heb afgelopen keer een keizersnede gehad dus mag zeker nog niet zwanger raken, maar ik kan er niet over ophouden
Zijn er mama's die hierover willen kletsen of misschien hetzelfde voelen 😊