24 Reacties

Yupp ik zou gebeld moeten worden voor een afspraak ( dinsdag al) zijn nu 5 dagen verder, nogsteeds geen afspraak... Kennis van me moest ook eerst 24 uur wachten en 3 afspraken verder eindelijk pas geholpen.. ziekenhuis emmen is dit dan geplande zorg heeft geen voorrang..
Ik ben morgen 40 weken en ze zaten mij nu al te pushen om alvast een inleiding in te plannen voor de zekerheid, omdat er anders geen data meer beschikbaar zouden zijn door de kerstdrukte....
Maar ik wil eigenlijk niet ingeleid worden en wil ook niks inplannen.. maar dan ben ik straks zeker de Sjaak...

2 dagen geleden

Hier had ik al gezien dat er ook al uitgeweken moet worden naar andere ziekenhuizen in de buurt. Nu heb ik mijn datum al vast staan voor de inleiding maar ik kan echt snappen dat heg erg frusterend kan wezen

2 dagen geleden

Lijkt me opzich logisch dat geplande zorg geen voorrang krijgt op acute zorg. Maar snap dat het vervelend is, zeker als je je er op hebt ingesteld.

2 dagen geleden

Ik had eigenlijk vrijdag een afspraak die verzet is naar maandag om een inleiding in te plannen. Maar ik hoop dat ze zich zelf meld en inleiding niet nodig is.

2 dagen geleden

Logisch is het ook, bij mij is het ook medische oorzaak. Dan wel niet zo urgent als de andere. Maar valt me dus op dat het super druk is

2 dagen geleden

Reactie op Mommy Of5

Hier had ik al gezien dat er ook al uitgeweken moet worden naar andere ziek ...
Ja ik had hem ook al vast staan

2 dagen geleden

Reactie op daisy1702

Ja ik had hem ook al vast staan
Hier is het ook idd medische voor het inleiden.

2 dagen geleden

Mijn inleiding is helaas ook verzet ivm drukte, zo balen!

2 dagen geleden

Hier hetzelfde! Zou donderdagavond al een ballon krijgen, nu vanavond 🤞🏼

2 dagen geleden

Reactie op JaimXO

Hier hetzelfde! Zou donderdagavond al een ballon krijgen, nu vanavond 🤞🏼
Ga voor je duimen!

2 dagen geleden

In welke regio zitten jullie? Ik kan morgen ochtend bellen of ik in de middag een ballon kan krijgen, in Eindhoven.

2 dagen geleden

Reactie op Spaceinvaders

In welke regio zitten jullie? Ik kan morgen ochtend bellen of ik in de midd ...
Hier almelo

2 dagen geleden

Ja onze kraamzorg zei ook dat het elk jaar rond deze tijd weer druk wordt met geboortes

2 dagen geleden

Regio Amsterdam

2 dagen geleden

Reactie op Spaceinvaders

In welke regio zitten jullie? Ik kan morgen ochtend bellen of ik in de midd ...
Helmond redelijk in de buurt.

gisteren

Oh no wat kut om dit te lezen 😝🤣 hier was ik dus precies al bang voor en dan blijkt het ook nog zo te zijn. Pfff. 40+1 hier

gisteren

Oh nee... ik zou ook morgenvroeg een ballon krijgen.... de moed zakt in mn schoenen als ik dit lees...

gisteren

Reactie op Mommy Of5

Ga voor je duimen!
Hij zit er in! Morgenochtend verder :)