Ik zou gister voor een ballon komen maar had al genoeg ontsluiting 2-3 cm
Vanmorgen 06:30 zou ik me moeten melden voor start inleiden, werd om 06:00 gebeld het was vol.
10:00 komen en werd om 09:00 gebeld zit vol,
Nu of vanavond nog of morgenochtend 06:30
Ik raak er een beetje in de war van, je stelt je mentaal ergens op in en als het dan 3 x word verschoven in nog geen 12 uur tijd.
En ik begrijp uiteraard als er echt acute spoed is dat die voor moeten gaan maar dit is ook niet alles 😅
De december baby’s zijn lekker allemaal tegelijk aan het komen haha
Yupp ik zou gebeld moeten worden voor een afspraak ( dinsdag al) zijn nu 5 dagen verder, nogsteeds geen afspraak... Kennis van me moest ook eerst 24 uur wachten en 3 afspraken verder eindelijk pas geholpen.. ziekenhuis emmen is dit dan geplande zorg heeft geen voorrang..
Ik ben morgen 40 weken en ze zaten mij nu al te pushen om alvast een inleiding in te plannen voor de zekerheid, omdat er anders geen data meer beschikbaar zouden zijn door de kerstdrukte....
Hier had ik al gezien dat er ook al uitgeweken moet worden naar andere ziekenhuizen in de buurt. Nu heb ik mijn datum al vast staan voor de inleiding maar ik kan echt snappen dat heg erg frusterend kan wezen
Ik had eigenlijk vrijdag een afspraak die verzet is naar maandag om een inleiding in te plannen.
Maar ik hoop dat ze zich zelf meld en inleiding niet nodig is.