8 Reacties
gisteren
Kan dit geen regeldag zijn? Misschien dat ze aan het clusteren is. Dan willen ze vaak drinken, maar telkens kleine beetjes. Mijn dochtertje heeft het ook gehad rond die periode, toen zat ze volgens mij in een sprongetje. Overvoeden kan bijna niet. Als ze vol zit drinkt ze echt niet verder.
8 uur geleden
Reactie op Maman13
4.3 kilo
Misschien krijgt ze te weinig? Ik denk even hardop mee hoor.. m鈥檔 zoon is 3750 gram en drinkt 100 cc eens per 3 uur. Hij had toen hij minder kreeg precies dezelfde signalen die jij omschrijft. Ik zou het met 10 cc ophogen, kijken wat dat doet. Dat advies kreeg ik ook.
7 uur geleden
Reactie op Babyboommm
Misschien krijgt ze te weinig? Ik denk even hardop mee hoor.. m鈥檔 zoon is 3 ...
Gaan dat eens proberen! Dankjewel voor je tip 馃槃 Volgens de formule 150xlichaamsgewicht krijgt ze weer teveel op een dag. Wil graag mijn kindje volgen, maar het blijft lastig. Ga vandaag eens kijken hoe ze reageert op 10ml meer
7 uur geleden
Reactie op Maman13
Gaan dat eens proberen! Dankjewel voor je tip 馃槃 Volgens de formule 150xlic ...
Ja ik was eerst ook strikt het volgen van de formule, maar het is slechts een richtlijn. Sommige baby鈥檚 zijn eenmaal hongeriger hihi. Succes ben benieuwd of het helpt!
7 uur geleden
Reactie op Maman13
Gaan dat eens proberen! Dankjewel voor je tip 馃槃 Volgens de formule 150xlic ...
Mijn zoon krijgt ook meer per dag dan de 150xkilo, ene heeft meer honger dan de ander. Bij mn eerste zei het cb dat ik hem maar 30ml minder moest geven, sorry ik ga een baby niet op dieet zetten. Is niks meer van te zien dat hij teveel kreeg voor z'n gewicht hoor!