8 Reacties
9 maanden geleden
Messchien een rare vraag moet hoe weet jij deze waardes, ik lees wel overal dat het per persoon verschillend is en alles boven de 5 is zwangerschap
9 maanden geleden
Reactie op Jennifer 2412
Messchien een rare vraag moet hoe weet jij deze waardes, ik lees wel overal ...
Ja klopt in heb bloed laten afnemen ivm eerdere miskraam.. en hcg moet elke 48 uur verdubbelen en dat van mij is nu afgenomen :(
9 maanden geleden
Reactie op Angel2051062
Ja klopt in heb bloed laten afnemen ivm eerdere miskraam.. en hcg moet elke ...
Oke Sorry, ik blijf voor je hopen dat het goed komt en de zwangerschap voort zet, heb je al contact gezocht met een verloskundige voor advies?
9 maanden geleden
Ik heb dit vorige maand gehad. Uiteindelijk kreeg ik heftige krampen en begon ik te bloeden. De krampen hebben toen nog 4 dagen aangehouden en had ik nog een week spierpijn in de buik... Ik hoop het niet voor je, maar het klinkt wel zo😞
9 maanden geleden
Mijn vorige zwangerschap was een biochemische. Mijn testen liepen niet op dus ben ik HCG gaan prikken in het ziekenhuis. Toen ik terugkwam en naar de wc ging was het bloeden al begonnen. In de avond werd ik gebeld dat de HCG zodanig laag was dat het officieel een biochemische zwangerschap was. Nu ben ik 4+3 zwanger met veel donkerdere testen, dus er is hoop voor de toekomst ❤️🥺 Heel veel sterkte!
9 maanden geleden
Ik heb nog geen bloed laten prikken dus ik weet mijn hCG niet, maar gisteren op 4+6 had ik bloedverlies en dat is vandaag zoveel meer geworden dat ik eigenlijk wel zeker weet dat het een miskraam is. Dus ik deel je verdriet :(