19 Reacties
4 maanden geleden
Ik dacht meisje en mijn vriend dacht jongetje... het is een meisje! Haha
4 maanden geleden
Wij denken een meisje omdat onze peuter blijft zeggen dat hij een zusje krijgt 馃槄
4 maanden geleden
Reactie op Josefien-2
Wij denken een meisje omdat onze peuter blijft zeggen dat hij een zusje kri ...
Hahah hier roept onze peuter ook vanaf seconde een al jongetje. Word toch echt een meisje. Alleen is onze peuter nog steeds niet overtuigd馃ぃ
4 maanden geleden
Leuk topic!馃ぉ
Ik dacht vanaf het begin heel erg een meisje, veel meer klachten en moe. Terwijl ik me bij de jongens heel goed voelde! Bij m鈥檔 dochtertje ook veel maagzuur, nu ook.. dus qua dat allemaal, en gewoon een gevoel denk ik toch een meisje.
Maar als ik de nub zie, en heel veel met mij, denken de meeste een jongetje! Dus ben echt heeeeel benieuwd 馃グ
4 maanden geleden
Ik heb vanaf het begin al een jongetje in gedachten als ik aan ons baby'tje denk, maar mijn man blijft volhouden dat het niet anders kan dan dat het een meisje is (vanwege m'n kwaaltjes, die ik bij de zwangerschap van onze dochter ook had en bij onze jongens niet...)
Heel benieuwd wie gelijk krijgt 馃き
4 maanden geleden
Mijn gevoel zegt een meisje, m鈥檔 partner heeft nog geen idee. Allebei is even welkom. Het antwoord volgt hopelijk eind december
4 maanden geleden
Ik had bij de zwangerschap van mijn zoontje een sterk voorgevoel dat het een jongetje zou worden, en iedereen in onze omgeving dacht het ook, en dat klopte dus uiteindelijk. Nu het idee dat het een meisje is, ook al verloopt de zwangerschap niet echt anders ofzo 馃檭. Nergens op gebaseerd dat gevoel, maar ben wel heel benieuwd 馃槀.
4 maanden geleden
Bij ons ook een verrassing! Beide een voorgevoel dat het een jongetje is, maar alles kan! Leuk om het als verrassing te houden 馃檭
4 maanden geleden
Reactie op justmelikealways
Hahah hier roept onze peuter ook vanaf seconde een al jongetje. Word toch e ...
Haha heerlijk he die vasthoudendheid. Wij moeten nog een paar maanden wachten om erachter te komen 馃槉
4 maanden geleden
Hoi leuke topic馃グ.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik een vermoeden dat het een jongetje was, dit was ook zo馃┑.
Nu is de zwangerschap redelijk hetzelfde. De nub toen der tijd bij deze zwangerschap liet een meisje zien. Ik heb ook een voorgevoel dat het een meisje is, maar kan niet goed zeggen waarom. Bij mijn eerste kon ik dat ook niet. Het is gewoon een gevoel. Ik vind het wel heerlijk om na te denken, dromen, speculeren, fabeltjes etc.
4 maanden geleden
Oh en mijn man dacht bij de eerste wel echt een meisje, haha. Dit had hij fout. Nu denkt hij weer een meisje.
4 maanden geleden
Mijn vrouw en ik denken allebei een meisje. Onze zoon wil een jongen. Maar we zullen het zien.