29 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb de echo nog niet gepland maar wij zijn waarschijnlijk van plan om met 15 weken de geslachtsecho te doen!

7 maanden geleden

Wij gaan het ook met 15 weken doen! Dat om zeker te zijn dat je het dan goed kan zien :).

7 maanden geleden

Het is dat ik met 16 weken een echo heb staan in het ziekenhuis ivm mono/di zwangerschap anders had ik het wellicht gedaan. Ik krijg met maandag mijn 13 weken echo (12w5d dan...) en dan moet ik wachten tot 19 juni. Vind het zonde om dan tussen die 3 weekjes een echo in te plannen voor het geslacht 🫢

7 maanden geleden

Ik heb hem aankomende woensdag gepland staan. Ik heb gister de 13 weken echo gehad maar zij mogen het niet zeggen en ik moet zeggen dat ik het zelf ook niet zag. Ben heel benieuwd

7 maanden geleden

Wij hebben nu met 14 weken een afspraak staan. De vorige keer had ik wel met 13+4 de echo en die was meteen duidelijk. Je moet wel geluk hebben dat je kindje goed ligt, maar dat zal een paar weken later net zo zijn. Ligt hij niet goed dan ga je toch lekker nog een keer extra, nog meer mogelijkheden om de kleine te zien 😍

7 maanden geleden

Ik heb een afspraak staan voor de geslachtecho wanneer ik net geen 16 weken ben. Met 13 weken heb ik ook een afspraak staan voor een echo in het "ziekenhuis".

7 maanden geleden

Ik heb hem gepland in week 15!

7 maanden geleden

Wij hebben m gepland met 16 weken

7 maanden geleden

Ik met 16 weken!

7 maanden geleden

Hier kan het helaas pas vanaf 15 weken. In een dorpje verderop heb ik een echo bureau gevonden die het met 14 weken doet, daar dan ook over 13 dagen een afspraak 🥰

7 maanden geleden

Wij ook met 16 weken!

7 maanden geleden

Wij precies op 15 weken

7 maanden geleden

Hier ook met 15 weken gepland

7 maanden geleden

Hier ook gepland met precies 15 weken

7 maanden geleden

Wij ook met 15 weken.

7 maanden geleden

Ik heb hem ook gepland staan met 15 weken

7 maanden geleden

Deze zwangerschap willen wij niet weten wat het geslacht is, maar de vorige zwangerschap zijn wij met precies 13 weken gegaan. Ze kon het heel goed zien toen.

7 maanden geleden

Hier met 15/16 weken gepland.
Ik heb hem gepland met precies 13 weken 😊

7 maanden geleden

Zo vroeg zou ik het niet aandurven. Ik wacht tot de 16 weken.