12 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb de 31 geslachtsbepaling met 13 weken in moordrecht in zwang doet dit vanaf 15.

7 maanden geleden

Reactie op SereneRivier684362

Ik heb de 31 geslachtsbepaling met 13 weken in moordrecht in zwang doet dit ...
Ik zit ook bij inzwang maar die zijn dus tijdelijk gestopt 🙈

7 maanden geleden

Reactie op SereneRivier684362

Ik heb de 31 geslachtsbepaling met 13 weken in moordrecht in zwang doet dit ...
Welke praktijk in Moordrecht?

7 maanden geleden

Reactie op Moon1007

Ik zit ook bij inzwang maar die zijn dus tijdelijk gestopt 🙈
Je hebt dan in moordrecht joehoedaarbinnen.nl

7 maanden geleden

Ik volg even mee. Ik ben ook al aan het oriënteren want ik zat ook bij inzwang. Joehoe daarbinnen is maar beperkt open woensdag en zaterdag wat voor ons lastig word ivm werk. Ik heb gister een pretecho laten maken helaas niet echt in de buurt maar die meneer nam echt de tijd. Ik had geboekt voor 15 min maar dat is een halfuur geworden en hij liet de kleine gummy bear zelfs even in 3D zien terwijl ik daar niet voor betaald heb 🤭

7 maanden geleden

Reactie op Cinn1992

Ik volg even mee. Ik ben ook al aan het oriënteren want ik zat ook bij inzw ...
Wauw wat fantastisch wat lief van hem🥰

7 maanden geleden

Ik heb nu een afspraak gemaakt in Capelle bij wonder babies, staan ook erg goed aangeschreven en je mag gratis terug komen mocht het kindje er niet goed voor leggen. Ook krijg je 3 foto's op foto papier en alle foto's + video digitaal opgestuurd 😇

7 maanden geleden

Reactie op Moon1007

Ik heb nu een afspraak gemaakt in Capelle bij wonder babies, staan ook erg ...
Daar heb ik ook goede ervaring mee. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje een 3D echo bij hun laten maken en ze deden er werkelijk alles aan om het perfecte plaatje te krijgen 😊

7 maanden geleden

Reactie op Cinn1992

Daar heb ik ook goede ervaring mee. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontj ...
Ohh wat fijn om te horen zeg! Echt super ben zo benieuwd ik ga met 15 weken dit is wel gunstig toch 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Moon1007

Ohh wat fijn om te horen zeg! Echt super ben zo benieuwd ik ga met 15 weken ...
Spannend hoor! Heb je zelf een voor gevoel wat het geslacht zou zijn? 15 weken is perfect dan kunnen ze het zowieso zien met 13 weken vaak ook wel maar dat kan soms nog een twijfel geval zijn.

7 maanden geleden

Reactie op Cinn1992

Spannend hoor! Heb je zelf een voor gevoel wat het geslacht zou zijn? 15 we ...
Ja ik dacht een meisje maar nu steeds meer een jongentje maar toch even een gokje aan chat gpt gevraagd en die zeg weer een meisje dus heb het los gelaten en laat me compleet verassen want weet het niet meer haha

7 maanden geleden

Reactie op Moon1007

Ik heb nu een afspraak gemaakt in Capelle bij wonder babies, staan ook erg ...
Ik ben bij hun geweest bij mijn eerste zwangerschap en heb ook pret echo gepland daar in juni, vind hun echt top!