26 Reacties

6 maanden geleden

Meestal is het zo dat de geslachtsdeel met 15 weken nog niet helemaal volgroeid is een meisjes nub kan imprezsiepe nog omhoog gaan staan heb je een fototje ?

6 maanden geleden

Reactie op Schildpad107133

Meestal is het zo dat de geslachtsdeel met 15 weken nog niet helemaal volgr ...
Duidelijker dan dit heb ik hem niet 😅😊

6 maanden geleden

Reactie op R01B

Oh jaa dit lijkt mij ook echt wel een meid 🤣

6 maanden geleden

Reactie op R01B

Absoluut een meisje! Wij krijgen dit keer een zoon en het derde been was niet te missen 😂. Heeft de verloskundige ook vanuit verschillende hoeken het geslacht bekeken?

6 maanden geleden

Reactie op Nvn10

Absoluut een meisje! Wij krijgen dit keer een zoon en het derde been was ni ...
Nee dit was het echt. Meer ook niet, niet uitleg waaraan je het o.a. duidelijk kan zien. Ze kreeg het er ook niet goed voor zei ze zelf. Nub was ook nooit zichtbaar op geen enkele echo 😅

6 maanden geleden

Reactie op R01B

Nee dit was het echt. Meer ook niet, niet uitleg waaraan je het o.a. duidel ...
Wat raar… Mijn verloskundige zag het zelf al heel snel, maar ze wilde ook dat wij het zagen. Ze lag wat ongunstig voor een goede “potty shot” dus toen liet ze het eerst volgens de NUB zien en daarna heeft ze nog een hele tijd geprobeerd om het ook van onder duidelijk te kunnen laten zien wat uiteindelijk wel lukte. Ik kan me nog herinneren dat dit bij de 1e ook op deze manier was…

6 maanden geleden

Reactie op R01B

Nee dit was het echt. Meer ook niet, niet uitleg waaraan je het o.a. duidel ...
Dat is wel gek. Ondanks dat de verloskundige het zeker leek te weten, bekeek ze het vanuit alle hoeken en nam ze ons later mee in hoe ze zag dat het een jongen was. Ook op de uitgedraaide foto's liet ze het nogmaals zien. Wanneer heb je weer een controle? Zodat je het straks zeker weet 😅 al denk ik echt dat het een meisje is hoor!

6 maanden geleden

Soms mag je nog een keer terug komen als de uitslag onzeker is. Is dit misschien mogelijk?

6 maanden geleden

Reactie op Nvn10

Dat is wel gek. Ondanks dat de verloskundige het zeker leek te weten, bekee ...
Het was een afspraak van 15 minuten en het duurde meer dan 30 minuten omdat ze het niet goed kon zien, ‘ze had wel al een idee’ en eenmaal kwam deze foto en toen was het ‘ja het is een meisje, je ziet geen uitstulping’ en thats it. Ik heb 8 juli mijn 20 weken echo, maar twijfel om toch nog een pretecho opnieuw te gaan doen. Wat is het advies?🙈

6 maanden geleden

Reactie op Lelie571351i

Soms mag je nog een keer terug komen als de uitslag onzeker is. Is dit miss ...
Ze was er zelf wel gerustgesteld bij dat het dan een meisje zou zijn en dat ze er noooit naast zit (zegt denk ik bijna iedereen) maar toch zegt mijn gevoel van ‘meeste mensen krijgen het even goed uitgelegd en in meerdere hoeken te zien’ Dit is de enige echo waar je het op zou moeten zien😅

6 maanden geleden

Reactie op R01B

Het was een afspraak van 15 minuten en het duurde meer dan 30 minuten omdat ...
Volg je gevoel! Als jij nog een pretecho wilt omdat je toch nog nieuwsgierig bent moet je dat zeker doen. Maar dan wel bij een andere echoscopist 😜

6 maanden geleden

Reactie op Nvn10

Volg je gevoel! Als jij nog een pretecho wilt omdat je toch nog nieuwsgieri ...
Ja precies!! Mijn 20 weken echo is bij dezelfde mevrouw als de geslachtsecho. Ook beetje lullig om dan te vragen ‘dus is het nog steeds een meisje’ 😂🙈

6 maanden geleden

En toen was het toch een jongetje 😅🩵

6 maanden geleden

Reactie op R01B

En toen was het toch een jongetje 😅🩵
Omg hoe dan? Ben je teruggegaan?

6 maanden geleden

Reactie op Zaralot1

Omg hoe dan? Ben je teruggegaan?
Toch even uit ‘respect’ naar een andere dame die echt specifiek geleerd heeft voor medisch en geslachts echo’s. Wel heen gegaan met het idee dat het gewoon een meisje zou zijn. Maarja zoals te zien op de foto een jongetje. Blijkt dat de eerste foto van ‘een meisje’ het balzakje bleek te zijn en ze eigenlijk iets hoger had gemoeten tijdens de echo. 🙈🩵

6 maanden geleden

Reactie op R01B

Toch even uit ‘respect’ naar een andere dame die echt specifiek geleerd hee ...
Oh wat goed dat je dat hebt gedaan! Je zal maar je hele inboedel hebben ingeslagen met het idee dat je een meisje krijgt 🤣 gefeliciteerd! 💙

6 maanden geleden

Reactie op Zaralot1

Oh wat goed dat je dat hebt gedaan! Je zal maar je hele inboedel hebben ing ...
Nou er ligt al wat roze kleding en roze Nijntje spul gelukkig konden we een aantal dingetjes nog ruilen 😂🙈

6 maanden geleden

Oh dat is even omschakelen zeg! Gelukkig is je kindje gezond 🥰. Met mijn 13 weken echo had ik gevraagd of ze kon zeggen wat het geslacht is vanwege 2 eerdere miskramen (wilde wat hebben om van die angst af te kunnen stappen) en ze zei een meisje, heel stellig. Met 15 weken geslachtsbepalingsecho gehad en weer stellig een meisje. Beide echoscopisten hebben heel veel ervaring. De eerste keer werd er alleen van onder gekeken. En die ander legde aan ons uit dat ze altijd van 2 kanten bekijkt: de zijkant (nub) en onderkant (potty). Dat liet ze nog een keer zien aan ons en het het is echt een meisje 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Suraida

Oh dat is even omschakelen zeg! Gelukkig is je kindje gezond 🥰. Met mijn ...
Gefeliciteerd met jullie meisje!🩷

6 maanden geleden

Reactie op R01B

Gefeliciteerd met jullie meisje!🩷
Jij met je zoontje! Is het je eerste?