1187 Reacties
8 maanden geleden
Haaaii! Ik ben 8 december ongeveer uitgerekend. (Tot nu toe). 1 mei heb ik de eerste echo, dan zullen we meer horen. 🤞🏻
8 maanden geleden
Reactie op Adin10
Ik ook 3 december. heel erg hopen dat alles goed blijft gaan🤞🤞🍀
Hebben j ...
Ik heb mijne al gehad afgelopen woensdag! Was meer omdat ze de dagen daarvoor niks zagen en dus dachten bbz.
We zagen zelfs al een knipperlichtje ❤️ woensdag de volgende echo.

8 maanden geleden
Fijn dat het zo goed gaat. Hier ook alles goed! Ik ben 5 december uitgerekend☺️.
8 maanden geleden
Ik 6 december! Tot nu toe nog nergens last van gelukkig, alleen af en toe wat krampjes.
23 april eerste echo!🤞🏻🍀
8 maanden geleden
Ik mis dat ik een topic kan vastzetten bovenaan haha. Hier ook 3 december uitgerekend , 24 april eerste echo zo spannend 😱
8 maanden geleden
Ik ben 5 December uitgerekend en heb 24 april de eerste echo!😍
Wij hebben al twee jongens van 10 en 6 jaar
8 maanden geleden
Hier ergens in die periode, maar exact weet ik het niet. Geen eisprong bijgehouden en juist waarschijnlijk een vroege eisprong gehad. T.z.t. met alle echo's krijgen we vast meer duidelijkheid over de exactere datum😅
8 maanden geleden
Hi, ik 6 december. Ik ben heb wel dagen dat ik erg misselijk ben. 29 april heb ik mijn eerste echo. 🤞
8 maanden geleden
Reactie op GekwalificeerdeEdelsteen573018
Ik ben 5 December uitgerekend en heb 24 april de eerste echo!😍
Wij hebben ...
Vooral veel last van misselijkheid en vermoeidheid!
8 maanden geleden
Hi Lady's,
Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap 🍀, ik ben 1 dec uitgerekend en voel me heeel erg misselijk dat ik soms gwn jang ervan. Maar alles voor het wondertje💕 , wat doen jullie tegen de misselijkheid, alles wat ik doe lijkt niet te helpen😮💨
Wel gek dat iedereen zo dicht op elkaar zit met de uitgerekende datum, dec wordt vol met baby's 🤣.
Hoe voelen jullie je verder?
8 maanden geleden
Hier 1 december ❤️ Vroege echo gehad met knipperlichtje 😍 Spannend allemaal
8 maanden geleden
Reactie op Happyspirit
Hi Lady's,
Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap 🍀, ...
Jij ook gefeliciteerd! Is het je eerste zwangerschap?
Ik heb hetzelfde, echt om moedeloos van te worden af en toe. Ik lurk de hele dag aan knijpfruitjes en probeer om t anderhalfuur iets te eten. Ook snachts eet ik dan een knijpfruitje. Verder heb ik vandaag suprimal gekocht, maar kan nog niet zeggen of dat werkt. Heb ook gehoord dat acupunctuur kan helpen maar dat heb ik (nog) niet geprobeerd.