Vervolg van deel 1 :)
Kan iemand zien wat het . Accuraat heb je pas bij een geslachtsbepaling natuurlijk ❤️
Edit - dit topic is nu het algemeen Nub topic , alle andere topics omtrent de Nub theorie zullen we sluiten . Jaleesa|Moderator
Fijn nieuwe topic! De vorige was veel scrollen ;p heb al van twee dames hier begrepen wat zij denken van mijn nieuwe echo foto maar toch benieuwd wat meerdere dames denken?
Voor degene die heeeel graag het geslacht willen weten…
Een kleine tip 😋 let op het is geen medische diagnose maar een theorie. Een geslachtsecho kan het natuurlijk echt bevestigen maaar:
Ik zie tegenwoordig veel vrouwen die hun 13 weken echo uploaden in chatgpt (moet een duidelijke foto zijn) dan vraag je of chatgpt aan de hand van de nub theorie/skull theorie een schatting kan maken. Wat ik zie is dat het bij heel veel mensen klopt… ik heb mijn echo van de vorige zwangerschap natuurlijk ook even in chatgpt en hij had het goed 🤣 nogmaals, het is een theorie geen medische diagnose. Maar grappig om te zien hoe vaak hij het goed heeft…je zou een poging kunnen wagen 😜