7 Reacties

13 uur geleden

Had dit ook. Schijnt normaal te zijn

13 uur geleden

Dit heb ik ook al sinds 36 weken. Nu 38+1 en nog steeds hetzelfde 🫠

13 uur geleden

Dit zijn voorweeën, helemaal normaal en zegt niet iets over een nabije bevalling

12 uur geleden

Ik ben vandaag ook precies 36+4 en voel me de hele dag ook al raar. Dan heb ik buikpijn, dan hoofdpijn. Voel me moe en slapjes. Dacht eerst dat het misschien zwangerschapsvergiftiging was maar me bloeddruk is redelijk normaal dus dat zou het niet zijn. Sinds vandaag is mijn gezicht ook best opgezwollen. Denk dat we gewoon even rustig aan moeten doen, hangen ook veel virussen nu in de lucht natuurlijk

Reactie op Jo2507

Ik ben vandaag ook precies 36+4 en voel me de hele dag ook al raar. Dan heb ...
Ik heb precies hetzelfde ook als ik wakker word soms zo intenste hoofdpijn en dan na een uurtje is het weg, ook zo moe en gewoon nergens zin in en nergens puf voor

12 uur geleden

Reactie op JeugdigeTijgeroog935766

Ik heb precies hetzelfde ook als ik wakker word soms zo intenste hoofdpijn ...
Raar toch.. misschien hoort het bij t aantal dagen zwanger zijn haha. Ben daarbij ook wel goed verkouden hoor dus misschien heeft dat er ook wat mee te maken. Maar ik vind het behoorlijk irritant en helemaal omdat ik niet ziek ben maar me wel slap voel..

8 uur geleden

Heb ook al een paar weken menstruatiepijn in mijn baarmoeder en rugkrampen. Je lichaam en baby zijn aan het voorbereiden! Vannacht met 39+3 wel serieuze weeën gehad, dat voelde aanzienlijk anders, maar zette helaas niet door.