Zijn hier andere mamas met een baby met heupdysplasie? Bij ons is het net met 22 weken vastgesteld. Ik kijk op tegen wat er ons te wachten staat... Nu hadden we het al moeilijk omdat ze elk uur wakker wordt in de nacht al ruim een maand dus ik houd mijn hart vast voor wat er nu gaat gebeuren. En heb zo te doen met mijn meisje dat ze in zo'n pavlik harnasje zal moeten :(