22 Reacties

17 uur geleden

Bij mij werd die 08:00 geplaats en viel die niet eruit en werd die de volgende ochtend 08:00 weer eruit gehaald.

17 uur geleden

Gister avond om 20:45 is bij mij de ballon geplaatst met 1cm ontsluiting. De halve nacht weeën en krampen gehad. Vanmorgen bij de controle had ik 4 cm ontsluiting en lag de ballon wat los. Deze is er dus niet uitgevallen maar wel eruit gehaald wegens de ontsluiting. Morgen worden de vliezen gebroken en gaan we de inleiding verder afmaken. Mogelijk zit je ballonetje ook wel al los maar valt deze er nog niet uit.

17 uur geleden

Bij mij toen 11 uur geplaatst, volgende ochtend er nog niet uit, wel vordering, dus in laten zitten en is er wel uit gevallen

16 uur geleden

Bij mijn eerste bevalling heb ik bij 1,5 cm ook een ballonnetje gekregen. Hele nacht weeën gehad maar zat wel steeds nog 10 min tussen. Volgende ochtend toch naar het ziekenhuis. Daar bleek ik al 6cm ontsluiting te hebben maar het ballonnetje zat er nog steeds in 😅🙈

16 uur geleden

Bij mij 20:30 geplaatst met 0cm, volgende ochtend rond 7 uur hebben ze hem verwijderd, niet eruit gevallen en was toen 3cm ontsluiting.

16 uur geleden

Ik heb hem ook vandaag gehad. Pas rond half 3 na een pilletje want in de ochtend lukte het niet. Ik heb nu echt enorme menstruatie achtige kramp. Hoop dat dat wel wegtrekt zodat ik nog wat kan slapen straks 😢😅

16 uur geleden

Reactie op DutchieDuchess

Bij mij 20:30 geplaatst met 0cm, volgende ochtend rond 7 uur hebben ze hem ...
Oh wat fijn al 3 cm zeg! Goed om te horen dat ie er dus niet uit hoeft te vallen

16 uur geleden

Reactie op Mimi 25

Bij mijn eerste bevalling heb ik bij 1,5 cm ook een ballonnetje gekregen. H ...
Haha wat bizar! Maar wel ideale scenario, al 6 cm ontsluiting!! Hopelijk hebben mijn krampen ook wat effect op de ontsluiting 🤞🏻

16 uur geleden

Reactie op KleurrijkeWolk078207

Ik heb hem ook vandaag gehad. Pas rond half 3 na een pilletje want in de oc ...
Ja vervelend hè! Ik ook. Ik kon er vanmiddag niet van slapen

16 uur geleden

Reactie op Michelle knopp

Gister avond om 20:45 is bij mij de ballon geplaatst met 1cm ontsluiting. ...
Wat goed om te horen! En fijn al die 4cm ontsluiting. Heel veel succes morgen!

16 uur geleden

Reactie op SWD

Ja vervelend hè! Ik ook. Ik kon er vanmiddag niet van slapen
Ja het was eerst echt erg maar ik las dat dat normaal was en is nu gelukkig iets minder erg. Ik hoop wel dat het betekend dat het dus ook echt iets doet met de ontsluiting 🤞🏻🤞🏻

16 uur geleden

Reactie op SWD

Oh wat fijn al 3 cm zeg! Goed om te horen dat ie er dus niet uit hoeft te v ...
Geloof me dat als hij eruit is je de krampen zo goed als ook gelijk kwijt bent ❤️

15 uur geleden

Reactie op KleurrijkeWolk078207

Ja het was eerst echt erg maar ik las dat dat normaal was en is nu gelukkig ...
Ja dat hoop ik ook! Ik laat hem er maar gewoon de hele nacht inzitten, hopelijk morgen 3+ cm ontsluiting 🙏

15 uur geleden

Reactie op SWD

Ja dat hoop ik ook! Ik laat hem er maar gewoon de hele nacht inzitten, hope ...
Weet zeker dat het goed komt! Hopelijk kan je een beetje slapen 🤗

15 uur geleden

Reactie op DutchieDuchess

Geloof me dat als hij eruit is je de krampen zo goed als ook gelijk kwijt b ...
Dat hoeft niet hoor. Bij vorige keer om 10.00 ballon geplaatst en om 23.00 viel deze eruit maar bij mij gingen de krampen gewoon over in weeen en deze bleven ook na het uitvallen van de ballon gewoon aanhouden. Ik heb dus de rest van de inleiding kunnen overslaan omdat mijn lichaam het zelf al oppakte na de ballon.

15 uur geleden

Reactie op SWD

Ja dat hoop ik ook! Ik laat hem er maar gewoon de hele nacht inzitten, hope ...
Je kan hem er ook niet zelf uithalen toch? Alleen als hij los zit?

15 uur geleden

Reactie op pcat11

Dat hoeft niet hoor. Bij vorige keer om 10.00 ballon geplaatst en om 23.00 ...
Ah mijn excuus. Zo hoorde ik het van de meeste in mijn omgeving ook. 🤗 Hoop voor dr dat het meevalt

14 uur geleden

Bij mijn vorige zwangerschap is hij er niet uitgevallen maar had ik de dag erna wel al gewoon 3 cm ontsluiting. Hoeft dus niet altijd.

14 uur geleden

Na 2u30 bij mij en dan 3cm

13 uur geleden

Ik had 2 weken geleden een ballon plaatsing gehad rond half 11. Rond 10 uur in de avond voelde ik geen druk meer. Bleek dat dat het moment was dat ie eruit was gegaan, maar de katheter is tot de volgende ochtend blijven zitten. Had geleid tot 4cm ontsluiting. Je moet dus ineens geen druk meer voelen. En krampen is een goed teken dat de ballon zijn werk doet. Succes verder, ga duimen dat morgen de bevalling van start kan gaan.