135 Reacties
7 maanden geleden
Ik ben al 5 kilo aangekomen, nou ben ik daar gelukkig heel blij mee want normaal is aankomen voor mij heel erg lastig!
7 maanden geleden
Reactie op Jesussaves
Ik ben al 5 kilo aangekomen, nou ben ik daar gelukkig heel blij mee want no ...
Ik ben bijna 13 weken trouwens
7 maanden geleden
Hierzo 11 weken en inmiddels zit ik op 5.5 kg heb ook echt veel lopen vreten zodat ik me wat beter voelde
7 maanden geleden
Reactie op Anoniempje18299
Ben nu 12 weken en 3 kg aangekomen 🫢
Overigens wel zwanger van een tweeling 😅 weet niet of dat nog verschil maakt of niet...
7 maanden geleden
Hier met 11 weken ook ongeveer 2 kilo er al bij.. Had het wel verwacht want ik beweeg echt een stuk minder en eet waar ik craving naar heb (of gewoon waar ik niet misselijk van wordt). Ik denk dat als ik weer wat meer kan bewegen, het wel goed komt. Heb van mezelf geen overgewicht en ben altijd vrij stabiel in gewicht.
7 maanden geleden
Oooo lekker zo niet druk om maken!! Je lichaam doet iets heel bijzonders, wat maakt het gewicht dan uit! 1,5 kg is trouwens echt heel weinig 🤭. Als je maar gezond eet, beweegt, goed slaapt en je fit voelt en trots op je lijf bent. Hoe zonde om in te zitten over je gewicht tijdens zo’n mooie fase. Succes ❤️
7 maanden geleden
Morgen 12 weken en ik ben ongeveer 1.5-2 kilo aangekomen! Eerste zwangerschap
7 maanden geleden
Hier ook, 10 weken zwanger en 1,5 kg erbij. Maar heb het idee dat het echt alleen op m'n buik zit! Het zal er wel bij horen... Zeker als je gezond eet zou ik me echt geen zorgen maken :-)
7 maanden geleden
Ik volg mijn gewicht nooit zo nauw, schommelt sowieso door mijn cyclus heen. Ik was wel afgevallen de eerste weken door weinig eetlust, maar dat is nu weg dus gok dat het wel weer bijgetrokken is. Ik zou niet steeds wegen, zeker niet als het je stress geeft. Laat je VK het gewoon in de gaten houden en zorg intussen goed voor jezelf.
7 maanden geleden
Reactie op jaadp
Oooo lekker zo niet druk om maken!! Je lichaam doet iets heel bijzonders, w ...
Precies dit! Weegschaal uit het raam gooien! Bewuste keuzes maken en genieten van het zwanger zijn. Na mijn eerste bevalling waren er na 4 dagen al 11 kg vanaf, als je gezond blijft leven komt het weer helemaal goed!
7 maanden geleden
Hier eerste maanden 7 kilo afgevallen. Nu stabiel. Wel beginnende buik (2e kind).
Krijg ik net door mn vriend naar mn hoofd geslingerd toen ik zei “jeetje die buik is echt opeens er al, ben er echt wat onzeker door”. Reactie van meneer: “tsja ik zie je nu ook een potje mayonaise op tafel zetten”…. Serieus hij had frietjes en hamburgers gekookt.. Ik ben een beetje boos en verdrietig
7 maanden geleden
Reactie op MerelJe
Hier eerste maanden 7 kilo afgevallen. Nu stabiel. Wel beginnende buik (2e ...
Ach wat een kutreactie zeg! Mannen 😑
7 maanden geleden
Ik ben morge 10 weken en ik ben juist 2 kilo afgevallen. Maar mijn verloskundige zegt dat het kan om af te vallen vanwege de misselijkheid.