6 Reacties

7 maanden geleden

Maakt niet uit, komt dalijk vanzelf wel weer goed. Misschien dat rauwe groenten wel lukken? Of alleen licht verteerbare groenten?

7 maanden geleden

Maakt voor nu nog niet veel uit. Komt vanzelf wel goed!

7 maanden geleden

Je lichaam vraagt er blijkbaar om nu, later in je zwangerschap kan het zo weer anders zijn.

7 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Wat bij mij verschil maakt, is of ik van tevoren in de geur van het eten heb gezeten (tijdens het zelf koken of door een ander). Als ik gewoon aanschuif, dan smaakt het prima. Ook smoothies waarin groenten zitten verstopt, zoals spinazie en andijvie etc, werkt bij mij ook goed, want fruit gaat er wel weer perfect in. Hopelijk heb je hier wat aan.

7 maanden geleden

Hier ook! Ik ging laatst over m'n nek van de geur van Gekookte sperziebonen, terwijl ik daar voor de zwangerschap dol op was. Ik probeer nu groenten echt te 'verwerken' in een gerecht. Laatst had ik een wrap gemaakt met geraspte courgette, uien en stukjes champignons waar ik Mexicaanse kruiden doorheen heb gedaan. Dat gooi je dan in de wrap met wat feta, avocado, vegaschnitzel en tomaatjes. Heb ervan genoten! Misschien heb je daar wat aan :)

7 maanden geleden

Heel herkenbaar. Normaal dol op groentes, geen groot fan van junk food en frisdrank en ik ben al jaren vegetari毛r. Nu opeens alleen maar zin in junk food, frisdrank en craving naar vlees 馃珷