8 Reacties
gisteren
Vaak is het ook de dag verwerken, ik zit het elke avond ook een beetje uit.. wat wel helpt hier is echt op tijd naar boven, even douchen of badje en dan slapen
gisteren
De avonden zijn hier ook altijd pittig. We vinden een half uurtje slaap per avond al winst. Je moet het vooral niet forceren want dan kunnen ze een ‘slechte herinnering’ krijgen aan het bedje. Wij proberen het tot de op 1 na laatste fles (meestal rond 21:00) door haar boven te leggen. Vanaf 21:00 gaan wij, als ze nog steeds niet slaapt, na de fles met haar mee naar boven. Meestal werkt dat wel goed. Ze valt dan bij mij of mijn vriend in slaap en dan verplaatsen we haar naar het bedje
12 uur geleden
Reactie op femmebb
Mijne dus ook vind je het ergens niet eng ?
Ja zeker, maar mijn oudste had hetzelfde probleem en zelfs met kinderfysio gekeken. Sinds 9 weken sliep hij op zijn buik en werd een heel ander kind. Ik zie daarom nu bij de jongste ook echt de voordelen er van in. Al blijft het spannend. Ik zet sowieso om de 2u een wekker. Even checken hoe het met hem is en dan weer lekker verder slapen. Hij slaapt in een slaapzak trouwens, ook niet onder een lakentje.
5 uur geleden
Mijn kleintje is 7 weken en had exact zo’n situatie afgelopen nacht, na voeding 2 uur lang lopen wiegen, sussen, hoofdje aaien etc. om haar in slaap te krijgen, uiteindelijk meerdere keren nog een borst gegeven en aitjes op de bol en ze viel in slaap, dan wel voor 4 uur lang, wat fijn is, om vervolgens na de volgende voeding weer zo lang bezig te zijn met inslapen…ergens lijkt het dan iets van een sprong of regeldag of ontwikkeling - ze keek namelijk best paniekerig om zich heen - hoop dat het van korte duur is, was bang dat ze niet meer in der eigen bed wilde slapen