33 Reacties

8 maanden geleden

Heb je al de nipt laten doen? Die zal meer duidelijkheid geven over afwijkingen lijkt mij

8 maanden geleden

Reactie op Lindaax

Heb je al de nipt laten doen? Die zal meer duidelijkheid geven over afwijki ...
Die krijg ik volgende week in het kinderziekenhuis

8 maanden geleden

Och wat naar! Kan me voorstellen dat je veel huilt en heel onzeker bent. Kunnen ze in dat kinderziekenhuis meer/sneller qua NIPT? Normaal duurt het een paar weken tot de uitslag, maar misschien hebben ze er daar een speciaal lab voor? Ik duim voor je dat het allemaal meevalt!

8 maanden geleden

Maak je niet druk makkelijk te zegen maar probeer te genieten de baby is nog zo klein 10 weken kan altijd nog goed komen ze zegen van alles en niet alles is waar, als je meer stress is het ook niet goed voor de baby wacht gewoon effen af hoop en duim voor je dat alles goed komt
Ik heb een vriendin, zij hoorde ook rond 11 weken dat de baby een verdikte nekplooi had (is dat hetzelfde als vocht?). Nipt was goed, net zoals vruchtwaterpunctie en vlokkenstest. Ze heeft een gezond kindje gekregen, maar wist dit pas rond een week of 17 met zekerheid. Hopelijk is dat voor jou ook zo!!

8 maanden geleden

Reactie op BemoedigendeOrchidee046272

Ik heb een vriendin, zij hoorde ook rond 11 weken dat de baby een verdikte ...
Wat een fijn nieuws voor haar ! Ik hoop het ook zo, en ja klopt dat is een verdikt nekplooi, Ik hoop ook dat ze het verkeerd gemeten hebben aangezien het kindje ook niet goed lag, ze wou m ook hele tijd verplaatsen, Ik hoop het zo馃槉馃槉

8 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap zeiden ze bij de termijnecho ook dat de nekplooi iets verdikt was. Bij de 13 weken echo was het weg.. De echoscopiste zei dat het vaker voorkomt en dat het vaak bij de 13 weken echo weg is

8 maanden geleden

Reactie op Summio

Bij mijn vorige zwangerschap zeiden ze bij de termijnecho ook dat de nekplo ...
Das heel fijn!! Ik hoop het ook Ik heb van de week een afspraak in het wilhemina kinder ziekenhuis voor onderzoek, hopen dat t weg trekt馃グ馃グ

8 maanden geleden

Reactie op Chanelvaa鉂わ笍

Das heel fijn!! Ik hoop het ook Ik heb van de week een afspraak in het wil ...
Ik hoop het ook voor jullie. Loop je sowieso al in het wkz of ben je doorgestuurd?

8 maanden geleden

Reactie op Summio

Ik hoop het ook voor jullie. Loop je sowieso al in het wkz of ben je doorge ...
Ik ben vandaag door gestuurd voor de zekerheid

8 maanden geleden

Reactie op Chanelvaa鉂わ笍

Ik ben vandaag door gestuurd voor de zekerheid
Ik zie dat je ook in de geboortezaak bent geweest. Woon je ook in Nieuwegein? Ik ook! Spannend. Weet je al wanneer je terecht kunt?

8 maanden geleden

Reactie op Summio

Ik zie dat je ook in de geboortezaak bent geweest. Woon je ook in Nieuwegei ...
Wat toevallig haha! Ik woon ook in nieuwegein jaa Je zit daar ook?馃槉 Ik kan wensdag terecht nog 6 daagjes

8 maanden geleden

Reactie op Chanelvaa鉂わ笍

Wat toevallig haha! Ik woon ook in nieuwegein jaa Je zit daar ook?馃槉 Ik k ...
Bij mijn vorige zwangerschap zat ik daar. Ik ben nu gelijk medisch dus niet bij de verloskundige geweest. Ik loop nu in het st. Antonius. Gelukkig dat je snel terecht kan, wachten duurt zo ongelooflijk lang en zeker als je je zorgen maakt. Weet je ook hoe dik de nekplooi was?

8 maanden geleden

Reactie op Summio

Bij mijn vorige zwangerschap zat ik daar. Ik ben nu gelijk medisch dus niet ...
Ohhh hopelijk niks ernstig? Ja het duurt idd echt lang, Uhm 3,4 mm staat er op mn echo foto, het normale is 3.0 dus veel is het niet maar toch馃ス

8 maanden geleden

Reactie op Chanelvaa鉂わ笍

Ohhh hopelijk niks ernstig? Ja het duurt idd echt lang, Uhm 3,4 mm staat e ...
Mijn dochter is overleden na de bevalling vanwege afwijkingen die zij had.. Vandaar dat ik nu gelijk medisch ben omdat ze gelijk uitgebreide echo's gaan doen. Oh nee, dat valt wel mee inderdaad. Ik weet dat mijn dochter 3.2 had geloof ik maar was dus bij de 13 weken echo weg. De nekplooi heeft trouwens niks met haar afwijkingen te maken, dat was een afwijking aan haar hart en luchtpijp.

8 maanden geleden

Reactie op Summio

Mijn dochter is overleden na de bevalling vanwege afwijkingen die zij had.. ...
Agh wat intens verdrietig馃ズ heel veel sterkte, 3.2 is al hellemaal niet veel nee! Hoe kwamen ze er achter over de afwijkingen? Kwam dat door de verdikking of?

8 maanden geleden

Reactie op Chanelvaa鉂わ笍

Agh wat intens verdrietig馃ズ heel veel sterkte, 3.2 is al hellemaal niet v ...
Dank je wel.. Nee, kwam absoluut niet door de verdikking! Bij de 13 weken echo kregen wij te horen dat haar hartje rechts lag en zijn toen ook doorgestuurd. We hebben heel veel onderzoeken gehad en uiteindelijk bleek toen ze geboren was dat er nog veel meer aan de hand was. Helaas moesten we haar laten gaan. Dit had dus niet met de nekplooi te maken. Ik hoop voor je dat de nekplooi gewoon normaal is a.s. woensdag!

7 maanden geleden

Reactie op Chanelvaa鉂わ笍

Das heel fijn!! Ik hoop het ook Ik heb van de week een afspraak in het wil ...
Heel veel succes bij het WKZ! Hele lieve mensen. Wij zijn daar nu voor onze tweeling ook onder toezicht en vorige zwangerschap ook. Ik ga duimen voor jullie 鉂わ笍

7 maanden geleden

Hoe is de echo gegaan?

7 maanden geleden

Reactie op Summio

Hoe is de echo gegaan?
Hey lief dat je het vraagt, nu was de nekplooi 3.1 ipv 3.7 , nogsteeds een verhoogd risico waardoor ze de vlokken test aanboden om te doen, Ik had twijfels en wil eigelijk niet maar t geeft meer duidelijkheid en hopelijk rust. Ik zei dat ik wou wachten want mischien trekt het nog weg, maar ze zeggen dat zelfs dan t risico blijft 馃槥