9 Reacties
7 maanden geleden
Ik ben nu ruim 14 weken. Ik kan prima op een luchtbed liggen hoor. Ik ben alleen wat minder mobiel, dus voor mij zou nu het lastiger worden om een lage tent in en uit te kruipen. Maar als je iets hogers hebt dan ik, zou ik het kamperen best redden.
7 maanden geleden
Ik denk dat het echt ligt aan je eigen comfort. Als je straks merkt dat je veel bekkenpijn of moeite met bewegen hebt kun je altijd nog een veldbedje halen, maar als je geen last hebt kan je prima op een luchtbed hoor! Ik sliep zwanger het allerlekkerst in de tent met al die frisse lucht, ook op een luchtbed
7 maanden geleden
Haai!
Niet zwanger heb ik twee weken op een veldbed geslapen en een jaar daarvoor twee weken op een luchtbed.
Van het veldbed had ik echt enorme rugpijn, van ellende maar een hotel geboekt laatste nachten. Ik kies dus sindsdien altijd voor het luchtbed! Mits het een goede hoge is :)
7 maanden geleden
Hoi hoi, eerste zwangerschap een trektocht gedaan met kamperen en was toen 16 tot 19 weken zwanger. Matje ging prima, had alleen tussendoor meer behoefte aan pauze dan anders. Zou voor die tijd even kijken hoe het is met je lijf, veldbed is zo gehaald. Had het zelf snachts wel sneller koud haha.
7 maanden geleden
Reactie op Nvn10
Heb je ook nagedacht over opblaasbare lattenbodems en een goede opblaasbare ...
Oh nee! Goeie tip! Daar ga ik naar kijken.
7 maanden geleden
Wat leuk! Ik ben in mijn eerste zwangerschap ook rond die termijn gaan kamperen en dit ging super hoor op een luchtbed. Had wel een potta potti gekocht voor het vele plassen en daar was ik zoooo blij mee