19 Reacties

2 dagen geleden

Baby is 2 weken oud, dus niet echt kraamweek.. maar hebben ook een dagje familie over de vloer en morgen naar familie toe hier klein uurtje vandaan. Vind het naast gezellig ook allemaal vrij intensief toch wel. We hebben ook een dreumes rondlopen en heb zelf last vd bekken dus er komt veel op mn partner neer. Blij als het weer gewoon weekend is denk ik.

2 dagen geleden

Mijn baby is morgen 2 weken oud. Eind van de middag ga ik met de kleuter en newborn naar mn schoonouders. Ik zie wel hoe lang ik en newborn het uithouden. Kleuter komt goed. Die brengen ze anders wel weer thuis. Morgen met veel familie van mijn partner. We zouden er blijven slapen, maar kiezen er toch voor naar huis te gaan. En dan daarna snel weer de rustige bubbel in.

2 dagen geleden

Ik heb een zoontje van bijna 3 weken, wij waren gisteravond bij schoonfamilie wat eten ( 2 uurtjes geweest) vanavond bij mijn vader en dan morgen avond nog bij mijn schoonzus. Ik moet wel zeggen gisteravond was de eerste keer echt uit onze bubbel en ik vondt het wel wat heftig🙈 overdag lekker met z'n 3tjes beetje thuis chillen

2 dagen geleden

Hier een kleine meid van 2 weken wij gaan vandaag naar de ene opa en oma en morgen naar de andere ons lekker in de watten laten leggen hahah. Heerlijk. Geen rommel thuis en alles word lekker geregeld.

gisteren

Hier een baby van 3w en kind van 4j we hebben gewoon bij ons gevierd gisteren en vandaag doen wij lekker niks. Gewoon wij 4 thuis en iets eten.. vooral mijn bed vroeg in 🙈

gisteren

Hier ook kerst in de kraamweek! Wij blijven heerlijk thuis met ons dochtertje(even oud als die van jou) en zoontje van 6 dagen. Lekker genieten van de rust met elkaar🥰
Hier is de baby morgen 3 weken ne dochters zijn 9 we zijn beide dagen lekker thuis met z'n 5e pakken cadeautje uit en papa haalt mac Donald vanavond we vinden het goed dit jaar. Heb zo weinig energie

gisteren

Hier ook kerst in de kraamweek! Zoontje 6 dagen nu en een dochter van 2,5jaar. S ochtend komt steeds familie op kraamvisite en we hebben voor 1x een makkelijk maar wat meer bijzonder diner en 1x lekkere brunch boodschappen in huis. Dus zo vieren we kerst lekker met zn vieren. Familie is 40-60min in de auto dus vond dat nu nog echt te ver met de mini en mijn herstel.
Hier is kerst voor mij lekker thuis met ons kleine mannetje van 1 dag oud. Mijn man en 3 oudste kinderen gaan wel dineren bij familie vanavond, dat stond al gepland en de kinderen kijken er zo erg naar uit! Heb ik lekker een knuffelavondje op bed met alles binnen handbereik 🥰 Morgen waarschijnlijk weer op die manier met de andere kant van de familie. Het is allebei maar op 10 minuten rijden afstand, dus mocht er iets zijn, dan is m'n man zo thuis.

gisteren

Hier ook kerst in de kraamweek! Us lytse famke 6 dagen oud. Lekker thuis met een kerstfilm op bank met eerder gemealpreppte stoof uit de vriezer. Geen bezoek want ouders /broer zus wonen ver weg en vieren wel kerst en hebben wij lekker alle rust🤭

gisteren

Vandaag valt net in de laatste dag van m'n kraamweek! De kraamzorg is vanochtend nog langs geweest voor het laatst. In eerste instantie wilden we niets doen met kerst, maar we vinden inmiddels redelijk onze draai en hebben daarom mijn ouders uitgenodigd om morgen nog kerst te vieren. Voelt het toch een beetje als kerst, ook al hebben we natuurlijk het mooiste cadeau gehad 🥰

gisteren

Hier zoontje van 1 dag oud, schoonouders zouden 2de kerstdag komen maar zijn nu vandaag geweest om onze dochter van 3,5 terug te brengen. Mogelijk komen ze nog van het weekend maar 2de kerstdag wordt dus met zijn 4tjes thuis en waarschijnlijk ook veel in bed.
Ik ben zondag 21 december bevallen van onze zoon. Wij hebben deze heel week geen visite en gaan nergens naar toe. We hadden een kerstdiner besteld en die werd lekker thuisbezorgd en hebben we in bed opgegeten. Ik zou sowieso niet weten hoe ik nu ergens heen moet want ben nog niet mobiel, pijn aan mn bekken, kan niet zitten op mn onderkant, kan nog geen traplopen, bloed nog etc.

gisteren

Hier een peuter en baby van 2 weken. Wij zijn vandaag naar mijn familie geweest en morgen staat een bezoek aan de schoonfamilie op de planning. Moet wel zeggen dat het allebei qua reisafstand vrij kort is en mijn herstel tnt goed gaat. Overdag zijn we morgen eerst lekker thuis!

gisteren

Ons kindje is morgen een week oud, dus wij zijn nog vol in de kraamweekmodus. Morgen komen opa en oma's verspreid over de dag even langs voor koffie en knuffel, verder hadden wij heerlijk eten besteld waar we 2 dagen mee voort kunnen. Breng nog lekker veel tijd in en rond bed door met baby en een doos kerstkransjes bij de hand, helemaal prima. Volgend jaar is het weer kerst.

13 uur geleden

Onze zoon is zaterdag geboren. We hebben nog 2 kinderen. Pyjama kerst dit jaar. Gisteren eten besteld. Vandaag komt mijn moeder lekker rommelen in de keuken.

12 uur geleden

Onze dochter is precies 1 week oud vandaag. We hadden niks gepland omdat ik na mijn vorige bevalling best ff tijd nodig had om te herstellen. Maar nu gaat het zo goed dat de familie toch bij ons komt eten vanavond 🥰

12 uur geleden

Baby is 4 weken oud en wij zijn met hem naar zowel de schoonfamilie als mijn familie geweest voor het Kerstdiner. Eigenlijk was hij 12 december uitgerekend en hadden wij ons al afgemeld voor alles, maar omdat hij zo vroeg was konden we er toch bij zijn. Van te voren vond ik het heel spannend, maar ik heb echt genoten en meneer deed het super! 🎄

2 uur geleden

Ik ben afgelopen dinsdag bevallen van onze tweede zoon en we mochten vanmiddag naar huis! 😍😍🎄 Lekker tweede kerstdag met mn mannen kunnen vieren, wat een blessing! Morgen ochtend komt de kraamzorg voor het eerst, erg benieuwd want ik heb dit bij mijn eerste niet gehad. Ik hoop dat jullie allen een fijne kerst hebben gehad! 🎄❤️