18 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb nu zelf op vinted al het één en ander gekocht. Vind die tuinbroekjes altijd heel leuk, volgens mij heeft bijna elk merk dit wel. Verder vind ik de Zara vaak leuke jongenskleding hebben

6 maanden geleden

Ik heb mijn kleding ook via Vinted besteld. Uiteindelijk dragen ze het hoogstens een paar weken. Ik heb veel merk kleding besteld zoals feetje, z8, dirkje maar ze hebben ook veel leuke pakketten voor jongens kleding! En inderdaad tuinbroeken vind ik ooooh zo schattig!

6 maanden geleden

Zara, Hejlinki, Lil atelier, Babystyling, Liefies (stopt bijna maar word straks overgenomen), Nameit.

6 maanden geleden

Next One of it

6 maanden geleden

C&A

6 maanden geleden

Vinted ! Veel leuke merken setjes. babykleding kocht ik bij hema/zara/lil atelier/name it/zeeman/wibra/next/z8/feetje baby. Verder vind ik adidas voor jongens ook leuk. Ik vond het altijd een leuke sport om een stoer setje te scoren voor mijn zoontje. Een leuk tuinpakje met romper staat jongens ook heel leuk.

6 maanden geleden

Ja Vinted super leuk en voor die korte tijd dat ze het dragen het ook nog waard! Ik kies dan meestal voor merken zoals Name it, H&M en Zara

6 maanden geleden

Reactie op mamavanleon

Vinted ! Veel leuke merken setjes. babykleding kocht ik bij hema/zara/lil ...
Wat is je ervaring met de maten/pasvormen tussen de verschillende merken/winkels?

6 maanden geleden

Lil atelier, donsje Amsterdam, z8, babystyling, feetje, konges slojd, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger

6 maanden geleden

Little Dutch

5 maanden geleden

H&m

5 maanden geleden

Z8! Nu ook 50% korting 😉

5 maanden geleden

Nixnut, Gray label, 1+ in the family, Joha

5 maanden geleden

Reactie op xMadeliefx

Wat is je ervaring met de maten/pasvormen tussen de verschillende merken/wi ...
Ik vind hema en h&m met veel dingen vrij ruim vallen, wat breder en bijv noppies/prenatal/zeeman/name it weer smaller. Zara wisselt, leggings neem ik een maat groter bijv. Vond het op begin wel lastig omdat mijn zoontje smal is en daarom veel niet goed past.

5 maanden geleden

Reactie op mamavanleon

Ik vind hema en h&m met veel dingen vrij ruim vallen, wat breder en bij ...
Dat kan ik inderdaad beamen. Ik had/heb ook een smalle jongen en heb H&M, zara en Hema vaak niet gekocht want dat zat bij hem echt te wijd. Hier veel Z8, name-it en noppies inderdaad gedragen in de babytijd. En voor een iets kleiner budget, maar wel nieuw, valt flinq van de Jola Mode ook smal!

5 maanden geleden

Reactie op Sigis

Dat kan ik inderdaad beamen. Ik had/heb ook een smalle jongen en heb H& ...
Ben even nog gaan scrollen maar Levv, Quapi, babystyling en Dirkje heb ik overigens ook nog veel van gehad in de babytijd!

5 maanden geleden

Mijn zoontjes dragen veel van de Zara, H&M en Hema. Next en name it vind ik ook leuke merken, maar qua pasvorm (die is vrij smal) zit dat vaak wat minder mooi bij mijn kindjes.

5 maanden geleden

Hier fan van jolamode en flinq. C&A heeft ook vaak leuke dingen