We hadden volle uren opgegeven, maar helaas maar 3 uur per dag ontvangen, en 2 dagen minder dan normaal. Het was heel druk, dus ze konden niet meer Kraamzorg bieden.
Ik heb maar 21 uur aangevraagd. Mijn partner is thuis en heb een zus en moeder die ook vakantie hebben.
Ik hou er niet van om constant iemand om me heen te hebben die ik niet ken en die rommelt in al mn kastjes ed dus die 21 uur is helemaal prima
Ik geloof dat wij ook zo'n 3 uur per dag gaan krijgen. En eerste 12 uur in het ziekenhuis. Is onze 3e. Dus vooral de medische checks bij mij en de baby en evt hulp voor borstvoeding oid maar zou verder ook echt niet weten wat ze zou moeten komen doen😅🤭
Wij wilden graag volledige dagen, maar zouden maar 3 uur per dag krijgen ivm personeelstekort. Uiteindelijk heb ik de eerste 4 dagen in het ziekenhuis gelegen wegens zwangerschapsvergiftiging. Mijn verloskundige is daarna op dag 6 thuis langs geweest en heeft toen van onze kraamzorg geeist dat ze de zorg zouden verlengen naar 10 dagen (dit was 8) en dat ze de laatste 4 dagen ook 8 uur per dag aanwezig is. Dit ivm mijn bevalling, ziekenhuisopname en voor de eerste keer ouders zijn. Onze kraamhulp heeft toen de planning gebeld en dit is direct geregeld, waar wij ook heel erg blij mee zijn
Ik heb gehoord van meiden die bij mij bij de centeringgroep zaten via de verloskundige die al bevallen zijn, dat het ellende is het kraamzorgbureau waar ik bij zit. Max 3 uur per dag en dan kans op allemaal verschillende kraamverzorgers 🙈
Ik heb na 1,5 dag ziekenhuis een halve dag (aansluitend op ziekenhuis) kraamhulp gehad, en daarna nog 2 volle dagen van dezelfde kraamhulp. Nu bezig met 3 halve dagen met een andere kraamhulp.
Houd m’n hart een beetje vast met al deze verhalen. Hier volledig aangevraagd (nu 39+1). Al 2 kids thuis, 1 ervan en ikzelf momenteel buikgriep. M’n man moet het nog krijgen (hopelijk niet natuurlijk) en heeft überhaupt eigenlijk geen verlof. We gaan het zien😆
Wij hadden een indicatie voor 45 uur en hebben 9 dagen waarvan de eerste 3 dagen 5 uur en de laatste 6 dagen nu 4 uur. Moet zeggen dat ik haar opzich ook alweer beu ben, dus ga morgen zelf bellen dit in te korten. Ze doet namelijk niks.
Hier recht op 39 uur, gehele kraamperiode dezelfde kraamverzorgster. Wel had zij in onze week een werkoverleg en cursus waardoor ze eerder weg moest. Dag 8 en 10 hadden wij nog een e consult voor vragen en om het af te sluiten.
Wij waren erg positief over onze kraamweek