12 Reacties

vorige week
Heey, ik heb ook krampen hoor, die best wel aanwezig zijn.
Wil het niet als hevig benoemen maar ik voel het wel.
In oktober een miskraam gehad en toen voelde ik dit ook allemaal niet.

vorige week
Ik heb ook hevige krampen gehad vanaf bevruchting tot een week erna. Ik heb nu ook weer hevige krampen (nu ongeveer 4,5 week zwanger). Krampen zijn er sinds 3 dagen. Ik heb het vooral einde dag en lig dan met een kruik. Verloskundige gaf aan dat dit inderdaad kan en dat het geen kwaad kan als ik geen helder rood bloed afscheid.

vorige week
De hele week geen krampen gehad (normaal wel met menstrueren), maar nu sinds gisterenavond en deze hele avond wel behoorlijk! Hopelijk niks geks!

vorige week
Ik heb nachtelijke krampen, hierdoor wordt ik dan wakker. Duurt ongeveer 15 minuten en gaat dan weer weg. De pijn is alleen niet normaal en trekt ook door naar mijn bovenbenen. Iemand die dit ook ervaart?

vorige week
In de vorige zwangerschap, heeft helaas tot een miskraam geleid, heb ik dit ook gehad, kon geen kwaad werd me verteld. Het was alleen heel naar. Puffen, warme kruik en vooral rustig aandoen was voor mij de key.

6 dagen geleden
Ik heb er ook last van. Lijkt net ongesteldheid, maar dan minder in vlagen en meer een constante druk/kramp. Ik las online dat heel veel vrouwen dit ervaren.

5 dagen geleden
Reactie op Izzyinspace
Ik heb er ook last van. Lijkt net ongesteldheid, maar dan minder in vlagen ...
Ja precies dit heb ik ook! En zo blij mee dan weet ik echt dat er wat zit. Vorige keer had ik dit niet toen had ik een vroege miskraam馃檨